Klacht Dynafix: Tweede keer ontevreden over bizarre zaken bij Dynafix

Klachtnummer
# 162057
Gebruiker
frankvz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb enige tijd geleden mijn Samsung Galaxy S6, naar jullie opgestuurd, omdat deze niet meer aanging na een uurtje te hebben opgeladen. Dit heb ik ook als probleem aangegeven op de reparatie site. Mijn mobiel heeft 2 jaar garantie.
Bij jullie op de zaak werd geconstateerd dat er schade is/was, waardoor mijn mobiel 3 nieuwe onderdelen nodig heeft. Zo bleek dat er een kapotte camera is (hoe?), een kapot beeldscherm en nog iets wat niet wordt aangegeven.
Nu moet ik dus volgens jullie €642,82 overmaken, omdat mijn mobiel anders niet wordt gerepareerd. €642,84!!!! Daarvan kan ik de nieuwste Samsung gewoon los kopen!
Maar dat is nog niet het enige bizarre.
Als ik namelijk wil dat ik hem ongerepareerd terug wil krijgen, zodat ik het wel bij een zaak kan laten repareren zonder zulke kosten te moeten maken, moet ik nog eens €50,- betalen! Dan betaal ik €50,- voor een aantal dagen zonder mobiel te hebben gezeten, die niet is gerepareerd?!

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben elkaar inmiddels via Social Media gesproken.

    Ik wil u dan ook verzoeken eventuele reacties via die weg aan te geven zodat we alles kunnen oppakken via 1 kanaal.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    frankvz
    Datum
    Belachelijke bedrijfsvoering van Dynafix, het bedrijf zou eerder Dynotfix moeten heten!

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen