Klacht Dynafix: Van een kapotte luidspreker naar 36 euro voor een kapotte telefoon.

Lucas van der Linden

Ik had een samsung a20 opgestuurd voor reparatie van de luidspreker. Al snel kreeg ik bericht dat de reparatie succesvol was afgerond binnen de garantie.
Er is toen een telefoon teruggebracht zonder stikker met imei nummer aan de achterkant, verder wel nieuw plastic aan de zijkant. Met een nieuwe oplader, die ik niet verzonden had. Alleen ging deze telefoon niet aan.
Toen ik contact opnam met samsung werd me geadviseerd een andere oplader te proberen en werd me gevraagd of ik de goede aanknop had. Het was niet mogelijk me op afstand te helpen dus moest ik hem nog eens opsturen.
Toen ik hem nogmaals opgestuurd had kreeg ik een prijsopgave omdat 'mijn' telefoon vochtschade had en niet te repareren was en ik 36 euro moet betalen om het defecte toestel terug te krijgen.
Na weer contact op te nemen word beweerd dat dat bij de eerste reparatie al zo was. Echter word geweigerd om te controleren of het überhaupt mijn telefoon is, en om mij de foto's van de eerste reparatie, die volgens hun wel gemaakt zijn te sturen.
Samsung heeft geen verklaring waarom hij de eerste keer wel succesvol was gerepareerd en iedere belofte om terug te bellen is tevergeefs.
Volgens samsung is het niet aan hun om dit te controleren en vertrouwen ze in Dynafix, die op hun beurt ook beweren dat dit bij de eerste reparatie al zo was.

Mijn eigen telefoon repareren.
Of bewijzen dat dat inderdaad mijn telefoon is, en me de foto's van de eerste reparatie sturen.

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Dynafix?