Klacht Dynafix: Vervangende Ipad doet het niet

Consument Dirk

Dynafix heeft mijn Ipad niet kunnen repareren omdat er te veel kapot was. De Ipad deed het gewoon voordat ik de Ipad naar hun opstuurde. De opdracht was een nieuwe glasplaat omdat er een barst in zat.
In de mail gaven ze aan dat ik na het betalen van de kosten 338 euro een vervangende Ipad zou krijgen. Ik heb de rekening betaald en ook een vervangende Ipad gekregen. Helaas doet de accu het niet van deze vervangende Ipad. Dynafix geeft aan dat dit een kwestie is voor de verzekering van het bedrijf waar ik mijn Ipad (die hun hebben vervangen) is. Op mail wordt niet gereageerd.

Mij een werkende vervangende Ipad toesturen zonder extra kosten.
De Ipad die ze hebben vervangen was nog maar 6 maanden oud.

Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynafix WeCare-team.
    iRMAPHON15526470
    Geachte heer Hollander,

Wanneer wij de reparatiegegevens erbij pakken zien we dat de iPad gedurende de vorige aanmelding werd omgeruild conform de regeling van Apple. Wanneer u het hier niet mee eens bent dient u hierover een klacht in te dienen bij de fabrikant zelf.

Daar het toestel niet naar behoren lijkt te werken conform uw klacht dient u deze opnieuw aan te melden ter reparatie. U heeft altijd 90 dagen repeat garantie op een reparatie/omruil. Wanneer blijkt dat de klacht die u ervaart een defect is en u zit nog binnen de 2 jarige garantieperiode, dan zal dit ook onder garantie hersteld worden. Alleen wanneer een defect buiten garantie valt (schade/vocht) zal een prijsopgave worden opgemaakt. De eerdere uitspraak over een verzekeraar is ons niet duidelijk en lijkt ook niet correct.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Geachte heer Hollander,

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Consument Dirk
    Sorry, maar als ik mij. iPad waarvan het glas kapot is maar verder nog werkt opstuur ter reparatie verwacht ik mijn IPad terug te krijgen met een nieuwe glasplaat.
    De koste hiervoor vond ik extreem hoog. 338 euro.
    Die heb ik betaald omdat mijn zoon de IPad nodig heeft voor school.
    Ik krijg een vervangende IPad van jullie terug waarvan de accu kapot is en dus niet oplaadt.
    En dan moet ik genoegen nemen met jullie reactie dat ik de IPad opnieuw ter reparatie kan aanmelden???
    Schandalig.
    Zo ga je niet met betalende klanten om.
    Geachte heer Hollander,

Een andere oplossing kunnen wij u spijtig genoeg niet bieden in deze zaak. Wanneer u het toestel opnieuw aanmeld en inzend zullen wij zorgen dat deze klacht zo snel als mogelijk verholpen gaat worden.

Consument Dirk
    Kunt u mij garanderen dat hier dan geen kosten aan zijn verbonden.
    Ik heb nu 338,00 betaald voor een IPad met een kapotte batterij /accu.
    Geachte heer Hollander,

Wanneer dit géén defect is dat is veroorzaakt door foutief gebruik zullen er normaliter geen kosten in rekening worden gebracht. Alleen bij schades door foutief gebruik of wanneer een toestel buiten de garantieperiode wordt ingestuurd worden kosten in rekening gebracht.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?