Klacht Dynafix: Waardeloos

Klachtnummer
# 315021
Gebruiker
Shamill
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn telefoon opegstuutd en na een week weet opgehaald wat wel erg snel was? Blijkt bij de teruggave van mijn telefoon dat het nog sterds stuk is, en dus ook niet gereapareerd.. en ook nog eens een beschadiging

De oplossing

Nieuwe telefoon of dit keer ECHT reapareren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynafix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen