Klacht Dynafix: wacht tijd

Klachtnummer
# 182755
Gebruiker
Rick Leenen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

van te voren gebeld om zekerheid te hebben dat mijn toestel binnen 12 dagen gerepareerd terug was. dit was niet het geval. erg teleurgesteld. aantal keren gebeld omdat het lang duurde, hiervoor de belkosten terug gevraagd maar niet terug gekregen.

De oplossing

tegemoet koming schade herstel (schade kosten 365,03). vergoeding telefoon kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

    Hopende van u te vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare Team.
  2. Auteur
    Rick Leenen
    Datum
    Hallo,
    Hier mijn gegevens
    Product: G920F Galaxy S6 (Samsung) RMA-nummer: iRMADRSA14010339 IMEI-nummer: 359845069194772

    Groet Rick Leenen