Klacht Dynafix: Wachttijd reparatie

# 192913
Marleen

3,5 week geleden mobiel ingeleverd bij tele2 winkel ter reparatie. Nu al sinds 14-10-2016 de status 'wachten op onderdelen'. Dit terwijl de reparatie max 2 weken zou horen te duren. Heb gebeld met dynafix maar kreeg alleen maar te horen dat het nog even kon duren en ik gewoon moest wachten. Hoelang wist hij niet. Nogal vervelend aangezien ik nu al bijna een maand zonder mobiel zit. Dit terwijl er max 2 weken werd beloofd.

Ik wil graag weten hoelang het nog duurt voordat ik mijn mobiel terug krijg. Het duurt nu al bijna een maand terwijl het twee weken had moeten duren.

Dynafix
    Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren.

Inmiddels is er al een creditnummer bekend, dit is reeds naar u toe verstuurd. Met dit nummer kunt u zich melden bij Samsung, zij zullen het dan verder met u afhandelen.

Alvast een fijn weekend toegewenst.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Wecare team Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?