Klacht Dynafix: Was geen schade toen ik opstuurde nu wel. Dus geen garantie!!!

Anneke

Mijn toestel werd 3x heel warm. Viel dan uit en ging naar fabrieksinstellingen en was al mijn foto's en muziek enzv kwijt. Kon wel huilen de eerste keer was op vakantie al mijn foto's weg. Toen aangemeld bij Sony die melden mij aan bij dynafix moest daarvoor een label ontvangen. Label machine kapot... anderhalve week moeten wachten. Toen opgestuurd met kassabon en alles erbij. Toestel was net 1 jaar oud. Toen kreeg ik bericht dat ze geen garantie konden toepassen vanwege onderbreken kassabon. Die had ik meegestuurd! !!! Ik nog een keer opgestuurd. Nu krijg ik te horen dat het niet onder garantie valt ivm schade aan toestel. .....toestel was schadeloos. Zei de wj kelder ook toen ik hem bracht.. en schade op de achterkant van toestel. Heb er van dag 1 af aan beschermhoesje erom heen gehad. Deze schade zat er absoluut niet!!!! Nu dus geen garantie en 100 euro betalen. Voel mij machteloos. Eerst vanwege ontbreken kassabon geen garantie en nu vanwege schade die er absoluut niet was

Dat het gewoon onder garantie valt. Dus dat ik niks hoef te betalen

Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffendeu reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Anneke
    iRMADRSD14074626 en imei code 358871061642163. Heb contact met jullie gehad, en toen werd mij eerst gevraagd of ik de bon kon opsturen. Toen ik vertelde dat ik dat al 2x gestuurd heb, werd er gezegd dat de garantie verlopen was, terwijl het toestel 1 jaar oud is. Maar er werd ook niet meer gereageerd op het feit dat er schade aan het toestel is dat er absoluut niet zat.!! Echt waar met 100 procent zekerheid
    Geachte klant,

We hebben helaas nog geen kassabon ontvangen. Zou u deze nogmaals willen sturen naar wecare@dynafix.com? Dan zorg ik er persoonlijk voor dat de prijsopgave opnieuw beoordeeld gaat worden. Wanneer u deze nogmaals stuurt willen wij u verzoeken het iRMA-nummer in de onderwerpregel te plaatsen.

Hopende van u te vernemen.

Anneke
    ik zie nu ook pas als bijlage van jullie mail, dat jullie de klacht hebben bekeken die sony op reparatieformulier had gezet. Ik heb bij de telefoon een brief gedaan zowel in het engels als in het nederlands, omdat ik niet wist of jullie een engels sprekend of nederlands sprekend bedrijf waren, de klacht zoals hier boven beschreven. En niet zoals sony zei dat ik problemen had met wanneer ik het toestel aan deed hij vanzelf weer uitging! Wat dat is nooit mijn klacht geweest!!!!
    Anneke
    had trouwens er ook bij gezegd dat het microfoontje het niet goed deed omdat mensen mij vaak bijna niet kon horen, alsof ik in een vissenkom zat, daar lees ik ook niets over bij de reparatie
    Geachte klant,

De kassabon is inmiddels voorgelegd voor beoordeling. Ik zal de klacht omtrent de microfoon bij de reparatie noteren zodat de monteur dit nog kan nakijken.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Anneke
    Ik wacht af of ik een terechte beoordeling van afhandeling krijg.
    Want heb er nog steeds moeite mee met de foto's die ik opgestuurd heb gekregen waarop schade te zien is, die er 100% zeker niet zat. Dit kan ik op alles zweren.
    En hoop dat ik het toestel zo snel mogelijk teruggestuurd krijg want heb nu al een maand een toestel met weer andere gebreken moeten lenen.
    Geachte klant,

De kassabon is beoordeeld maar de aankoopdatum daarop is 17-05-2014, dit houdt in dat de 2 jaar garantie verstreken zijn en we kunnen het toestel dan ook helaas niet binnen garantie herstellen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Anneke
    Die kassabon was van de siny xperia z1. Ik heb bij u de z2 ingeleverd. Omdat ik die van Sony kreeg omdat ik 33n drama toestel waar alles aan mankeerde trof!! Dit toestel is net één jaar oud!! En daarbij de foto's vd schade ah toestel die zat er absoluut, kannik zweren op alles, niet!!!!!! Daar wordt maar niet meer over gesproken! Wil niet betalen voor een toestel die ik krasvrij inlever en 100 euro moet betalen om hem gemaakt terug te krijgen maar met een mega veegkras op de achterkant! !!!!
    Dynafix
    Bij een omruil geld de originele aankoopdatum als garantiebepaling. Helaas kunnen we dus niets anders doen dat de kassabon aanhouden en het toestel buiten garantie behandelen.

Anneke
    Nu gaat u nog steeds niet op de reactie in over het feit dat mijn toestel beschadigd is!!!!!!
    Geachte klant,

De medewerker die u heeft verteld dat het toestel beschadigt is, heeft u verkeerd geïnformeerd. Hij is hierop aangesproken. Excuses hiervoor.

U heeft een prijsopgave gekregen omdat de kassabon die u ons stuurt; hiervan de garantie is verlopen en hierop staat een verkeerd imei nummer en type toestel.

Mocht u ons toch de juiste kassabon verstrekken, kunnen wij dit weer voorleggen bij de juiste afdeling.

Dynafix WeCare Team
    Anneke
    De medewerker die mij vertelde dat het toestel schade had heeft mij verkeerd geïnformeerd? ?!!!! Jullie stuurden mij foto's toe van mijn toestel. Dat was eerst de reden dat het niet onder garantie viel. En nu opeens nu jullie kassabon hebben is de kassabon de reden. Dus als de kassabon wel had geklopt hadden jullie nog steeds gezegd dat het niet onder garantie valt vanwege de schade. ... Dit wordt zo'n corrupt verhaal!!!! En het klopt dat de bon anders is dan het toestel en imei code heb ik
    Anneke
    Heb uitgelegd dat imei code niet klopt omdat ik een nieuw toestel heb gekregen omdat het vorige toestel van alles mankeerde wat niet meer gerepareerd kon worden. Dit heb ik inmiddels ook zeker 10x al verteld aan jullie aan de foon per mail en aan Sony. Nogmaals dit is zo corrupt Hoe jullie reageren. Eerst vanwege de schade wat opeens niet mijn schade is. Ben benieuwd hoeveel foto's jullie van beschadigde toestellen in jullie bestand hebben die jullie gebruiken om onder garantie uit te komen

Ook een klacht indienen over Dynafix?