Klacht Dynafix: waterdichte s5mini heeft vochtschade niet te repareren een week nadat dynafix hem zelf heeft geopend

hallo

Mijn gsm had netwerkproblemen dynafix heeft de mainboard vervangen dus geopend. Na 1 week werkt mijn scherm niet meer. Ik krijg een bericht dat mijn gsm vochtschade heeft en dit niet onder de garantie valt.
dit vind ik onredelijk omdat:
-De S5mini moet waterdicht zijn
-De vochtindicator onder de accu is groen dus geen waterschade
-Om de mainboard te vervangen wordt het scherm gedemonteerd dus als hij hierna niet meer waterdicht zou zijn dan is de monteur hiervoor aansprakelijk dat hij deze niet goed waterproof heeft gemaakt.

Ik wil dat mijn gsm gerepareerd wordt en indien dit niet mogelijk is een nieuwe gsm.

Dynafix
    Geachte klant,

Wij hebben het toestel nagekeken bij binnenkomst en hierin zit een flinke hoeveelheid vocht. Dit vocht bevind zich op de componenten welke de vorige keer vervangen zijn.
    Het toestel is inderdaad open geweest echter heeft deze succesvol de waterdichtheidstest doorlopen, wij kunnen het toestel zonder deze test niet uitboeken.

Ik snap dat dit vervelend is maar wij kunnen u spijtig genoeg niet helpen aan een oplossing in dit geval, onze excuses voor het ongemak.

Dynafix WeCare Team.
    hallo
    Met uw reaktie spreekt u zich tegen. Hoe kan t toestel aan de waterdichtheidstest voldoen en binnen een week vochtschade hebben. De gsm moet waterdicht zijn. Het is uw taak als monteur om het toestel in deze staat te retourneren. Daarbij was de water detecteersticker groen in plaats verkleurd!
    Ik heb contact opgenomen met samsung en ga er vanuit dat deze kwestie in mijn voordeel gaat opgelost worden. Zo niet dan gaat u juridisch van mij horen
    Dynafix
    Geachte klant,

Het toestel is waterdicht gemaakt bij het retourneren, zoals aangegeven kunnen wij het toestel bij Samsung niet klaarboeken wanneer deze test niet succesvol wordt afgerond.
    Ook een waterdicht toestel kan beschadigd raken door vocht, bij voorbeeld wanneer een klepje niet goed dicht is bij het gebruik in een vochtige omgeving, we kunnen nooit met 100% zekerheid aangeven waar het vocht vandaan komt, hiervoor zouden wij bij het gebruik van het toestel moeten zijn.

We snappen dat dit vervelend is maar kunnen gezien de schade niets voor u betekenen in deze case.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u.

Dynafix WeCare Team.
    hallo
    Dynafix wil er niet samen uit komen zoals bovenstaand blijkt.
    hallo
    Zeer slechte monteurs in dienst. Ben nu zelf in onderhandeling met samsung