Op 5 juli 2013 mijn Samsung Galaxy SII van nog geen jaar oud naar Dynafix gestuurd voor reparatie Conclusie: waterschade. Op 5 augustus een nieuwe HTC one gekocht. Op 25 september wegens defect opgestuurd naar Dynafix voor reparatie. Conclusie: waterschade. Geen van de toestellen is ooit met water in aanraking geweest. Beide toestellen altijd in een hoesje bewaard. Het Samsung toestel heb ik (defect) terug. Om de HTC terug te krijgen moet ik 36.00 onderzoekskosten betalen. Wat moet ik nu....... een nieuw toestel kopen durf ik niet meer, want....weer waterschade ? Een onafhankelijke reparateur inschakelen kost ook weer geld......
Gewenste oplossing
Een ander toestel.
3 reacties
Auteur
Dynafix
Datum
Geachte mevrouw Freriks,Allereerst onze welgemeende excuses voor deze verlate reactie!Daar ons bedrijf pas recentelijk is aangemeld op Klachtenkompas.nl, waren wij niet eerder in staat om u van een reactie te voorzien. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Uw klacht dateert van meer dan drie maanden geleden. Ik beschouw deze klacht momenteel dan ook als opgelost. Indien u anders van mening bent verneem ik het graag! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Sharon, Dynafix WeCare Team
Auteur
Tammy
Datum
Ondanks dat het inderdaad al enige tijd geleden is dat ik mijn klacht heb ingediend, betekent dit nog niet dat het inmiddels is opgelost.
Auteur
Dynafix
Datum
Goedemorgen mevrouw,Ik zou u graag wat meer informatie willen verstrekken. Echter kan ik met de door u opgegeven gegevens de reparatie van het product spijtig genoeg niet traceren. Als u mij kunt voorzien van het iRMA-nummer of IMEI nummer van respectievelijk deze reparatie of uw product, dan kan ik alle reparatiegegevens opzoeken.Bij voorbaat dank!Met vriendelijke groet, Sharon, Dynafix WeCare Team
Ook een klacht indienen over Dynafix?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.