Klacht Dynafix: waterschade Samsung Galaxy SII en HTC one

Tammy

Op 5 juli 2013 mijn Samsung Galaxy SII van nog geen jaar oud naar Dynafix gestuurd voor reparatie Conclusie: waterschade.
Op 5 augustus een nieuwe HTC one gekocht. Op 25 september wegens defect opgestuurd naar Dynafix voor reparatie. Conclusie: waterschade.
Geen van de toestellen is ooit met water in aanraking geweest. Beide toestellen altijd in een hoesje bewaard.
Het Samsung toestel heb ik (defect) terug. Om de HTC terug te krijgen moet ik 36.00 onderzoekskosten betalen.
Wat moet ik nu....... een nieuw toestel kopen durf ik niet meer, want....weer waterschade ?
Een onafhankelijke reparateur inschakelen kost ook weer geld......

Een ander toestel.

Dynafix
    Geachte mevrouw Freriks,Allereerst onze welgemeende excuses voor deze verlate reactie!Daar ons bedrijf pas recentelijk is aangemeld op Klachtenkompas.nl, waren wij niet eerder in staat om u van een reactie te voorzien.
    Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Uw klacht dateert van meer dan drie maanden geleden. Ik beschouw deze klacht momenteel dan ook als opgelost. Indien u anders van mening bent verneem ik het graag!
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
    Sharon, Dynafix WeCare Team
    Tammy
    Ondanks dat het inderdaad al enige tijd geleden is dat ik mijn klacht heb ingediend, betekent dit nog niet dat het inmiddels is opgelost.
    Dynafix
    Goedemorgen mevrouw,Ik zou u graag wat meer informatie willen verstrekken. Echter kan ik met de door u opgegeven gegevens de reparatie van het product spijtig genoeg niet traceren. Als u mij kunt voorzien van het iRMA-nummer of IMEI nummer van respectievelijk deze reparatie of uw product, dan kan ik alle reparatiegegevens opzoeken.Bij voorbaat dank!Met vriendelijke groet,
    Sharon, Dynafix WeCare Team

Ook een klacht indienen over Dynafix?