Klacht Dynafix: weken wachten op vervangend toestel

Napoleon 2013

wachten op vervangend toestel.
5 weken geleden mijn telefoon opgestuurd. volgens de site zou de reparatie 2 tot 4 dagen duren. Nu 5 weken en luttele e mails verder nog steeds geen telefoon . Volgens hun klantenservice wacht men op een vervangend toestel. Dit wachten duurt nu al meer dan 4 weken. Het lijkt mij sterk dat het zo lang duurt om een vervangend toestel op te sturen. Wil je bellen dan kost dit 45 c per minuut .Je staat alleen maar in de wacht en de rekening loopt op. Men wil hier dus ook aan verdienen. Ik betaal nu al een maand abonnementskosten zonder dat ik mijn telefoon kan gebruiken.

Dat mijn vervangende telefoon geleverd wordt en een tegemoetkoming in de abonnementskosten .

Dynafix
    Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht.

Wanneer wij de reparatiegegevens erbij pakken kunnen we zien dat de omruil inmiddels heeft plaatsgevonden en dat uw toestel in het retour proces zit. Deze zal via koeriersdienst DHL worden verstuurd. Het track & trace nummer (deze werkt vandaag nog niet) betreft JVGL05949656080394.

Onze welgemeende excuses voor de doorlooptijd van deze case. Wij zijn hierbij afhankelijk van de levertijden van de fabrikant waardoor dit voor ons ook een overmacht situatie betreft. Wanneer u een klacht heeft over deze procedure kunnen wij u alleen adviseren om contact op te nemen met de fabrikant.

Wij kunnen uw verzoek voor een tegemoetkoming in abonnementskosten helaas niet honoreren.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.
    Dynafix
    Geachte klant,

Bedankt voor de reactie.

Zowel de simkaart als SD kaart zijn vooraf niet aangemeld via de website. Tevens zijn deze bij de intake controle op onze logistieke afdeling niet gevonden en heeft de monteur hier ook geen melding over gegeven. Wij kunnen deze manco melding dan ook niet in behandeling nemen daar de accessoires volgens de data in ons systeem nooit binnen zijn gekomen.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Ook een klacht indienen over Dynafix?