Klacht Dynafix: Zeer slechte behandeling

Klachtnummer
# 192467
Gebruiker
Leyla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dr.Mobile geeft zeer abstract en inconsistent informatie over het verloop van de reparatie van mijn toestel. Eerst ging het om een bestelling van een specifiek onderdeel, vervolgens ging het om aanvraging van credit bij de fabrikant, en na een maand wachten krijg ik nu pas te horen dat het toestel niet onder de garantievoorwaarden valt i.v.m. ‘’gebruikersfout’’. In de laaste mail vermeldt de medewerker dat ik moet zoeken naar een link voor meer informatie over de verdere behandeling. De benodigde informatie over de link ontbreekt en laat mij in het kou staan. Mijn verzoek om het toestel te retouren wordt genegeerd. Mijn verzoek om meer informatie te geven wordt genegeerd. Daarnaast heb ik ook een fout gevonden in hun formulier: waarin staat dat de garantie niet is meegeleverd. Dit is niet waar! Ik heb de aankoopbon online geupload op hun website, zoals zij dat hebben aangegeven!Kortom, Ze verstrekken weinig , concrete informatie en negeren je vragen, en inconsistent!!

De oplossing

- Het toestel wordt wel gerepareerd zonder extra kosten aan mijn adres
of
-De smart phone wordt vervangen met een nieuwe toestel
of
- Het toestel wordt weer terug gestuurd naar de eigenaar!

1 reactie

  1. Auteur
    Dynafix
    Datum
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uw klacht is momenteel in behandeling via Facebook.

    Met vriendelijke groet,
    Wecare team Dynafix

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen