Klacht Dynafix: Zeer slechte communicatie

Klachtnummer
# 620254
Gebruiker
Vluggen89
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb mijn smartphone een maand geleden al opgestuurd. Factuur van bijna €260 betaald. En ik heb
E-mails gestuurd en gebeld naar jullie bedrijf , maar geen antwoord. Diep triest!! En als ik niet snel een reactie krijg van jullie. Dan ga ik over via de rijksbijstand

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon weten hoe het met mijn smartphone zit en wanneer ik hem terug kan verwachten.want het duurt zo lang zonder reactie van juĺlie...

1 reactie

  1. Auteur
    Vluggen89
    Datum
    Het IMEI-nummer staat er toch gewoon!! Heb ik neg ingevuld.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dynafix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen