Klacht Dynalogic: "reparatie" die altijd een vervanging is

Bobmulder

Afgelopen vrijdag kreeg ik de prijsopgave voor de "reparatie" van mijn iphone6 kosten: 335 euro. Met de omschrijving: "toestel swap". De reden? Er is val-, stoot- of drukschade geconstateerd. Klopt. Er zitten een paar krasjes op mijn telefoon. Echter is dit al een maand of acht en heb ik er zelf niet zo veel last van. De reden dat ik mijn toestel ter reparatie (is ie weer) heb aangeboden is namelijk omdat mijn iPhone niet meer oplaadt. Goed ik besloot dynalogic te bellen om te zeggen dat ik hier niet in geïnteresseerd was, maar dat het mij alleen om het opladen ging. Zij vertelde mij echter dat alle iPhones alleen maar vervangen worden (m.a.w. nooit repareert), en dat ik de keuze had, of de vervangende telefoon of 36 euro onderzoekkosten betalen en mijn telefoon terug krijgen. Ik voel me hier erg genept over want ik wist wel dat mijn toestel in een niet geweldige staat was. Echter ging het mij alleen om dat oplaad punt. Maar bij dynalogic repareren ze niet, dus heb ik pech.

Ik wens mijn telefoon terug te krijgen zonder de onderzoekkosten te hoeven betalen. Ik wist dit namelijk zelf ook al en jullie hebben mij misleid met het woord "reparatie".

Dynalogic
    Geachte heer Mulder,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en zoals afgesproken zorgen wij ervoor dat u uw toestel kosteloos retour krijgt.

Onze oprechte excuses voor het gevoel dat u niet juist geïnformeerd bent.

We hopen dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is afgerond, u krijgt uw toestel binnen enkele dagen zonder kosten retour.

Mocht u nog vragen hebben vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groeten,
    Dynalogic
    WeCare

Ook een klacht indienen over Dynalogic?