Klacht Dynalogic: Afhaalafspraken nog steeds niet nagekomen.

Klachtnummer
# 269306
Gebruiker
G_Mary
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen afspraken gemaakt om telefoon op te halen en niet nagekomen. Beloftes gemaakt die niet waargemaakt worden. Nu nog steeds geen goede afspraak en ik krijg geen antwoord op mijn vragen en verzoek.

De oplossing

Een nagekomen afspraak en een vergoeding voor de belkosten die ik inmiddels heb moeten maken en de vrije dag die ik op heb moeten nemen van werk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynalogic is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen