Opgelost door Dynalogic: afspraak niet na komen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 690066
Gebruiker
MOONK45
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb een bestelling geplaatst bij vodafone, die bezorgd zou worden door dynalogic,
ik kreeg een tijdslot tussen 19 uur en 22 uur, nu is hij tussen 22 uur en 00 uur vannacht, Dit kan toch niet. ze komen de afspraken niet na, en als je ze belt kunnen ze niks voor je doen. mocht de bezorger niet komen wordt de levering geannuleerd en dan kan het nog dagen duren voordat ze weer komen. Dit kan toch niet, daar maak je geen afspraken voor, dit moet gewoon snel en goed opgelost worden

Gewenste oplossing

vandaag gewoon op afgesproken tijd het pakket bezorgen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Hennequin,

    Zoals zojuist met u besproken is het toch nog gelukkig nog binnengekomen maandag 25-09.
    Wel onze welgemeende excuses voor de ontstane vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare-team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen