Klacht Dynalogic: Afspraak niet nagekomen

Klachtnummer
# 689052
Gebruiker
Justlikethat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hi,

Op 19 september 2023 had ik een ophaal afspraak van de mijn telefoon. De koerier zou om 19.25u het toestel op komen halen. Dit is echter niet gebeurd. Later heb ik de mail ontvangen dat ik niet aanwezig zou zijn op de afgesproken locatie. Ook dit is niet waar ik was de hele dag thuis gebleven om de telefoon aan de koerrier te geven.

Gewenste oplossing

Ik wens dat het bedrijf uitleg geeft over de niet nagekomen afspraak.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Helaas doordat er sprake was van een dusdanige vertraging is het niet gelukt nog binnen het geplande tijdvenster te arriveren Normaal gesproken worden onze klanten hiervan op de hoogte gesteld maar ik betreur te vernemen dat het in dit geval niet is gebeurd. Om die reden zal ik uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Dynalogic WeCare-team

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen