Klacht Dynalogic: Afspraken worden niet nagekomen

Khalido

Heb een afspraak gemaakt op 9 juli tussen 17 en 22 uur om kijj nespresso apparaat op te laten halen.
Op de track en trace krijg ik te zieb dat ik de 15 adressen voor mij zijn en ik de 16e ben.Krijg om 23 uur een mail dat het niet is gelukt en ik een nieuwe afspraak gemaakt op 10 juli tussen 17 en 22 uur.
Nieuwe track en trace gekregen en dit keer ben ik de 18e op de lijst. En ja hoor, om 23 uur weer een mail gehad dat dit niet is gelukt en weer een nieuwe afspraak moet maken.
Ik vind het apart dat ik dan niet gewoon de eerstvolgende op de lijst ben en ze niet verder gaan waar ze waren gebleven. Moet ik elke avond thuis blijven totdat ze ooit een keer zinben tijd hebben om te komen???

Oprechte excuses en desnoods een spoedkoerier te sturen om de zending op een afgesproken tijdstip op te halen.

Dynalogic
    Geachte klant,

Bedankt voor uw bericht.

Ten eerste onze oprechte excuses hoe u het op dit moment heeft ervaren.
    Heeft u voor ons wat meer informatie zodat wij u order kunnen traceren in ons systeem.
    De adresgegevens die erbij staat vermeld kan ik geen order over vinden.
    Graag zien wij uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet.

Dynalogic WeCare-team
    Dynalogic
    Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynalogic WeCare-team.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?