Klacht Dynalogic: al 2 dagen wachten, nu op naar dag 3
Details
Klacht
1 juni zou mijn vriezer geleverd worden door dynalogic tussen 8 uur en 22 uur. na de halve dag gewacht te hebben kreeg ik om half 2 een email dat deze tussen 14:30 en 17:30 bezorgd zou worden. om 15:37 waren ze hier maar dachten dat het huis niet af was, dus zijn gewoon weg gegaan zonder (aan) te bellen. ik heb de klantenservice gebeld van hun om 15:50/55 maar ze waren volgens hun al in Amsterdam en kwamen niet terug.nieuwe afspraak voor 2 juni gemaakt tussen 8 en 22 uur.
om 1 uur vannacht: bezorgtijd is tussen 13:15 en 16:15.
om 13:10 = bezorgtijd tussen 17:00 en 20:00.
om 15:07 = bezorgtijd tussen 8 en 22 uur op 3 juni!
Ik heb gisteren met BOL klantenservice gebeld maar die konden er niks mee doen, zouden de klacht doorsturen.
vandaag om 15:10 gebeld met Dynalogic, komen vandaag echt niet, mag na 2 dagen wachten genoegen nemen met nog een dag wachten en hopen dat ze wel komen leveren. ben bijna in staat om de order te annuleren zij het niet dat ik de vriezer nodig heb.
Gewenste oplossing
Als ik niet nog langer hoef te wachten maar ze gewoon komen leveren, al zetten ze het op de stoep. heb nu al 2 dagen niks kunnen doen en mag nu nog een dag wachten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.