Klacht Dynalogic: al 2 dagen wachten, nu op naar dag 3

jonathankwakkel

1 juni zou mijn vriezer geleverd worden door dynalogic tussen 8 uur en 22 uur. na de halve dag gewacht te hebben kreeg ik om half 2 een email dat deze tussen 14:30 en 17:30 bezorgd zou worden. om 15:37 waren ze hier maar dachten dat het huis niet af was, dus zijn gewoon weg gegaan zonder (aan) te bellen. ik heb de klantenservice gebeld van hun om 15:50/55 maar ze waren volgens hun al in Amsterdam en kwamen niet terug.
nieuwe afspraak voor 2 juni gemaakt tussen 8 en 22 uur.
om 1 uur vannacht: bezorgtijd is tussen 13:15 en 16:15.
om 13:10 = bezorgtijd tussen 17:00 en 20:00.
om 15:07 = bezorgtijd tussen 8 en 22 uur op 3 juni!
Ik heb gisteren met BOL klantenservice gebeld maar die konden er niks mee doen, zouden de klacht doorsturen.
vandaag om 15:10 gebeld met Dynalogic, komen vandaag echt niet, mag na 2 dagen wachten genoegen nemen met nog een dag wachten en hopen dat ze wel komen leveren. ben bijna in staat om de order te annuleren zij het niet dat ik de vriezer nodig heb.

Als ik niet nog langer hoef te wachten maar ze gewoon komen leveren, al zetten ze het op de stoep. heb nu al 2 dagen niks kunnen doen en mag nu nog een dag wachten.

Dynalogic
    Geachte heer Kwakkel,

Ook via deze website ontvangt u nog een reactie op uw klacht.

Uit controle van de gegevens is gebleken dat de koerier bij de afspraak van 1 juni heeft aangegeven dat het adres onjuist zou zijn. Hij heeft hierbij vermeld dat het om een appartementencomplex gaat welke nog in aanbouw is.
    De collega’s van de klantenservice hebben hun uiterste best gedaan om te regelen dat uw order nog met een middagroute mee kon. Spijtig genoeg lukte dit niet gezien alle routes al volgepland waren.

Gelukkig zie ik dat uw vriezer vandaag succesvol bij u werd afgeleverd. Ik wens u dan ook veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Verder wil ik u onze excuses aanbieden voor de te late levering en hoop dat we u in de toekomst mogen bewijzen dat het ook in 1 keer goed kan gaan.

U heeft op Klacht.nl nog een reactie geplaatst waarop ik graag nog even terug wil komen:
    Ik ben inderdaad van mening dat het netter is dat de koerier telefonisch contact opneemt. Spijtig genoeg hebben alle koeriers een privé mobiele telefoon. Dit betekent dat zij niet verplicht zijn om telefonisch contact op te nemen. Uiteraard is dit wel een ontzettend goed verbeterpunt welke wij, van het WeCare team, graag meenemen om onze klantenbelevenis te optimaliseren. We hebben dit idee dan ook aangedragen bij het management.

Nogmaals een grote sorry voor het ongemak en verder wil ik u nog een heel prettige dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
    Sharon
    Dynalogic WeCare

Ook een klacht indienen over Dynalogic?