Opgelost door Dynalogic: Al twee halve vrije dagen opgenomen en nog steeds geen koelkast

Monique Jansen

Vrijdag heb ik een ijskast besteld bij bol.com. Omdat ik in een voetgangersgebied woon moet er voor 11 uur geleverd worden. Bol.com zou dit doorgeven. Zondagnacht krijg ik een email dat de ijskast tussen 4 en 7 geleverd gaat worden. Ondanks dat ik wel wist dat het fout zou gaan toch vrij genomen want er zijn bedrijven die een ontheffing hebben. Zoals verwacht werd de koelkast niet geleverd. Dynalogic zegt dat er nooit is doorgeven dat de ijskast voor 11 uur geleverd moest worden maar ze zouden hem vandaag voor 11 uur inplannen. Vannacht heb ik daar een bevestigingsmail van ontvangen dus alles leek goed te komen. Volgens de tracking gegevens vanmorgen was de chauffeur onderweg en was ik het zevende adres. Rond 9 uur stond er ineens dat ik niet was ingepland en dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Dus weer een halve dag voor niets vrij genomen. Een reden wordt niet gegeven, bellen of mailen doen ze niet aan. Als je zelf wilt bellen kun je € 0,45 per minuut betalen.

Omdat bol.com mijn geld niet direct terug wou storten maar pas nadat de koelkast weer bij hun retour is heb ik noodgedwongen toch een nieuwe afspraak voor donderdag gemaakt want ik zit al dagen zonder koelkast. Ik heb er direct een email achteraan gestuurd met de vraag of levering voor 11.00 uur donderdag mogelijk is maar daar krijg ik geen reactie op. Ik wil zekerheid of bezorging donderdag voor 11.00 uur gaat lukken.

Dynalogic
    Geachte mevrouw Jansen,

Uiteraard begrijp ik de frustratie. Onze oprechte excuses voor al het ongemak!

Ik kan in het systeem zien dat er inderdaad een en ander is misgelopen. We hebben wel onze uiterste best gedaan om alsnog te regelen dat we voor 11:00 uur in de ochtend konden leveren.

Er is voor u een melding gemaakt bij de leidinggevenden van de klantenservice. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u niet op de hoogte wordt gesteld wanneer een transportafspraak niet doorgaat. Hiervoor ook een grote sorry vanuit onze kant!

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat de nieuwe afspraak donderdag voor 11:00 uur staat ingepland.

Om u tegemoet te komen zal ik uw order donderdagochtend dan ook extra goed in de gaten houden.

Ik wens u ondanks alles alvast heel veel plezier met uw nieuwe koelkast!

Sharon WeCare
    Monique Jansen
    Er is snel op mijn klacht gereageerd, ik ga ervan uit dat alles nu in orde komt.

Monique Jansen

Ook een klacht indienen over Dynalogic?