Klacht Dynalogic: BAD COMPANY

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 263404
Gebruiker
luckyluke33
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bedrijf komt niet in afgesproken tijdvenster !
NIET gebruiken voor je bedrijf. tenzij je een slecht imago wilt !

De oplossing

Betaal maar al die uren die ik voor niks heb zitten wachten

4 reacties

  1. Auteur
    luckyluke33
    Datum
    Ik wacht op een reactie van dit amateuristische bedrijf.
  2. Auteur
    luckyluke33
    Datum
    Wacht nog steeds
  3. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte dhr. mevr. Cijntje,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

    Bedankt voor uw begrip,

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynalogic
  4. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte dhr. Cijntje

    Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

    Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Team WeCare Dynalogic

Uiteindelijke oplossing

Auteur
luckyluke33
Datum
Uiteindelijke oplossing
GEEN
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?