Opgelost door Dynalogic: Bedrijf komt leveringsafspraak niet na en zegt pakket niet ontvangen te hebben van webshop

content Opgelost
Juutje1976

Gisteren kreeg ik mail dat pakket vandaag bezorgd zou worden tussen 8.00-22.00 uur. Je moet dus de hele dag vrij houden. Vanmorgen kreeg ik bericht dat ze mijn pakket niet kunnen inplannen. Ik krijg dus niks vandaag. Vervolgens moet ik nieuwe afspraak maken en moet ik weer een hele dag vrij houden. Wat het vreemde is en wat hieraan voorafging; vorige week woensdag zouden ze 2 stoelen leveren, maar ze leverden er maar 1. De webshop stelt onderzoek in naar verdwenen stoel. De webshop zou nieuwe stoel opsturen. Vrijdagavond mail van Dynalogic dat ze zaterdag stoel bezorgen. En wat denk je? Zaterdag krijg ik mail dat ze geen pakket ontvangen hebben van webshop. Webshop beweert dat er wel pakket geleverd is. Dus of Dynalogic is al 2 keer een stoel verloren de afgelopen week, of webshop had niet alles opgestuurd?? Ik bestel veel online, maar heb nog geen enkele keer te maken gehad met meerdere dingen die misgaan bij 1 bestelling. Hoe is dat mogelijk? Hoe kun je 2x een stoel kwijtraken en dan vervolgens ook nog bezorgafspraak niet nakomen?
Ik ben er inmiddels wel klaar mee.

Ten eerste stoel in goede staat leveren en ten tweede compensatie voor feit dat ik vanaf vorige week al 4 dagen vrij heb gehouden voor mogelijke bezorging en dat het steeds niet komt. En mocht ik bij levering niet thuis zijn, dat ze het dan onder carport bij achterdeur zetten en niet de volgende dag weer poging doen en ik weer tussen 8.00-22.00 uur vrij moet houden. Ik snap best dat er weleens een keer iets mis kan gaan, maar dit is niet meer redelijk en erg klantonvriendelijk.

Juutje1976
Er is geen oplossing aangeboden. Product is uiteindelijk geleverd nadat ik meerdere dagen een hele dag heb zitten wachten.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?