Opgelost door Dynalogic: Bestelling opeens verdwenen bij Dynalogic

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383386
Gebruiker
G. Eikelboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 9 augustus 2019 stuurt Dynalogic mij een sms met de melding dat zij mijn bestelling van Bol.com hebben ontvangen en dat deze zaterdag 10 augustus 2019 aan mij zal worden aangeboden. Dit wordt 's avonds ook nog een keer met een mail bevestigd.

Tot mijn verbazing ontvang ik op zaterdag 10 augustus 2019 om 6:32 een mail met de mededeling dat Dynalogic mijn bestelling van Bol.com nog niet heeft ontvangen.

Op zaterdag 10 augustus 2019 wordt de status van de bezorging door Dynalogic om 13:20 gewijzigd naar de volgende tekst: "Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic."

Hoe kan het dat mij bestelling op 9 augustus 2019 bij Dynalogic is en op zaterdag 10 augustus 2019 opeens is verdwenen. Is hier sprake van vervreemding van mijn eigendom door Dynalogic?

De oplossing

Ik wil dat Dynalogic per omgaande mijn bestelling weer opzoekt en binnen 1 werkdag alsnog bij mij gaat bezorgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte heer Eikelboom,

    Vervelend om te vernemen dat er een verwarrende situatie is ontstaan en dat u uw bestelling nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen.

    Helaas hebben wij uw bestelling op zaterdag 10 augustus niet kunnen leveren omdat wij deze niet beschikbaar hadden op ons depot. U heeft een automatische sms ontvangen in de avond van 9 augustus, deze sms dient enkel ter bevestiging dat uw order bij ons is aangemeld door de leverancier, wij hebben op dat moment geen zending ontvangen.

    Om die reden kon de afspraak niet doorgaan. Ik begrijp dat het een heel vervelende situatie is geweest waarvoor nogmaals excuses. Ik adviseer u contact op te nemen met de leverancier van uw bestelling om aan te geven dat uw bestelling nog niet bij ons is aangekomen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare Team
  2. Auteur
    G. Eikelboom
    Datum
    Bol heeft inmiddels de bestelling uit zichzelf geannuleerd en het aankoopbedrag teruggestort.

    Hetzelfde artikel via een andere webshop besteld en die bezorgen ook via Dynalogic. Was daarom huiverig om een bestelling te doen maar ik ben aangenaam verrast door de communicatie en de goede levering door Dynalogic.

    Vanaf het vertrek uit het depot zie je welke stop jij bent in de route en kun je precies volgen bij welke stop ze op dat moment zijn. Een half uur voor aankomst een mail ontvangen dat ze in de buurt zijn en op weg naar mijn adres.

    Naar aanleiding van de laatste ervaring wil ik Dynalogic toch wel waarderen met 5 sterren!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Eikelboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
De fout bleek niet te liggen bij Dynalogic maar bij Bol.com
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen