Klacht Dynalogic: Bezorger gooit briefje in de bus zonder aan te bellen.

ILN

Bezorger heeft gewoon een briefje in de bus gegooid zonder aan te bellen. (n.b. komt het track&trace op het briefje komt niet overeen met het nummer uit mijn bevestigingsmail).Vijf minuten nadat het briefje op de mat lag het service nummer gebeld, die zeiden dat de bezorger 10 minuten voor de deur heeft gestaan. Wat onmogelijk is gezien ik de hele dag thuis was, voor niks blijkbaar.
Daarnaast was de dame van het service nummer ongeïnteresseerd en ronduit onbehulpzaam. Zij vertelde mij dat niemand de bezorger terug zou sturen en toen ik om haar leidinggevende vroeg zei ze dat iedereen het zelfde antwoord zou geven en dat ik maar een klacht in moest dienen op de website.
In het vervolg bestel ik geen producten meer die door dynalogic geleverd worden.

Betere service leveren en wanneer ze het product alsnog komen leveren dit met zekerheid gaan garanderen.

Dynalogic
    Beste heer, mevrouw Nisters,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren dat u een vervelende ervaring met ons heeft gehad! Onze excuses hiervoor. Wij zullen uw klacht doorsturen naar de desbetreffende afdeling, zodat dit opgepakt en voorkomen kan worden in de toekomst. Uit ons systeem blijkt dat de order inmiddels is afgeleverd.
    Tot slot willen wij u vriendelijk verzoeken in de toekomst uw klacht op enkel een platform in te dienen om verwarring te voorkomen. Bij voorbaat dank.

Team WeCare Dynalogic

ILN
Geen oplossing aangeboden.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?