Klacht Dynalogic: Bezorgers maken product kapot en leveren geen vervanging.
Details
Klacht
De bezorgers van Dynalogic zouden een wasmachine van Mediamarkt installeren. Zij hebben bij installatie de bijbehorende aanvoerslang kapot gemaakt. De bezorgers verzekerden me dat ik de volgende dag een nieuwe zou krijgen, en hebben de kapotte aanvoerslang meegenomen.Vervolgens zegt Dynalogic dat ik dit met Mediamarkt moet oplossen, want ze "zijn alleen bezorgers en hebben geen aanvoerslangen". Mediamarkt eist nu foto's van de waterslang die Dynalogic mee heeft genomen, en beide partijen helpen mij niet verder.
De bezorgers van Dynalogic hebben tegen mij gelogen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Dynalogic met Mediamarkt een nieuwe aanvoerslang regelt en naar mij stuurt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.