Klacht Dynalogic: Bezorgers maken product kapot en leveren geen vervanging.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631347
Gebruiker
Gebruiker1554489684
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De bezorgers van Dynalogic zouden een wasmachine van Mediamarkt installeren. Zij hebben bij installatie de bijbehorende aanvoerslang kapot gemaakt. De bezorgers verzekerden me dat ik de volgende dag een nieuwe zou krijgen, en hebben de kapotte aanvoerslang meegenomen.

Vervolgens zegt Dynalogic dat ik dit met Mediamarkt moet oplossen, want ze "zijn alleen bezorgers en hebben geen aanvoerslangen". Mediamarkt eist nu foto's van de waterslang die Dynalogic mee heeft genomen, en beide partijen helpen mij niet verder.

De bezorgers van Dynalogic hebben tegen mij gelogen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Dynalogic met Mediamarkt een nieuwe aanvoerslang regelt en naar mij stuurt.
Geboden oplossing
Geen reactie van dynalogic.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen