Klacht Dynalogic: Bezorgers zijn niet aan de deur geweest maar zeggen van wel!

R. Daniels

• Ik ben al jaren een zeer trouwe klant van bol.com en weet dat er af en toe iets mis kan gaan met de bezorging maar wat ik nu meemaak spant alles:
• Zondag 14 juli bestel ik een hometrainer met als bezorgdag zaterdag 20 juli
• Maandagochtend bij het wakker worden heb ik een aantal emails van bol.com en van Dynalogic dat de bestelling MAANDAG 15 juli wordt afgeleverd tussen 15.00-17.00
• Na telefonisch overleg maandag vroeg met bol.com neem ik vanaf 1430 vrij van mijn werk
• Ik ben maandag vanaf 15.00 thuis geweest en kreeg om 16.57 een sms dat de bestelling er rond 17.30 zal zijn
• Om 19.13 uur heb ik bol.com gebeld met de vraag of er wellicht iets mis is met de bezorging. Ook aangegeven dat ik de hele dag de bezorging heb kunnen volgen en dat de wagen al 1½ uur stil staat op ong. 3 km van mijn huis. In eerste instantie zegt de medewerkster dat ik maar geduld moet hebben omdat bezorging tot 22.00 uur kan plaatsvinden. Ik heb geantwoord dat om 17.00 ik een sms krijg dat het rond 17.30 uur zal worden en dat ik bovendien kan zien dat de bezorgauto al 1½ uur stilstaat tussen adres 33 en 34 (ongeveer hemelsbreed hier 3 kilometer vandaan). Uiteindelijk zegt zij dat ze Dynalogic zal bellen.
• Om 19.33 uur belt de bol.com medewerkster terug nadat ze met Dynalogic heeft gesproken met de volgende 2 mededelingen:
1. Bezorging kan helemaal niet plaatsvinden op zaterdag (terwijl dit in de bestelbevestiging van bol.com staat!)
2. Dynalogic is om 19.27 uur aan de deur geweest en trof niemand thuis aan. DIT IS ABSOLUUT EEN LEUGEN EN ER WAREN 4 MAN THUIS DIE DIT KUNNEN BEVESTIGEN. BOVENDIEN OM 19.27 UUR WAS IK AAN HET WACHTEN TOT DE MEDEWERKSTER VAN BOL.COM MIJ ZOU TERUGBELLEN EN STOND IK AL DIE TIJD VOOR HET RAAM IN AFWACHTING VAN DE BESTELLING. EN TENSLOTTE: ALS MEN DAN AAN DE DEUR IS GEWEEST WAAROM ZIT ER GEEN BRIEFJE IN DE BUS DAT MEN TEVERGEEFS AAN DE DEUR IS GEWEEST?
De ellende gaat nog verder:
maandagavond een email van Dynalogic ontvangen dat ik een nieuw bezorgmoment kan kiezen. dat doe ik: dinsdag tussen 13.00-15.00. Ik bel vooraf mijn baas thuis of ik aub dinsdag om 1230 naar huis mag. Dat mag.
Dinsdagochtend krijg ik een email van Dynalogic dat de bestelling niet doorgaat wegens "een sorteerfout". Ik maar weer mijn baas verteld dat ik vandaag toch de hele dag blijf. Iets later een email van Dynalogic ontvangen dat de bezorging woensdag gaat plaatsvinden tussen 8.00-22.00, zonder dat men mij vraagt of ik dan wel thuis kan zijn. Wat een zooitje!

Excuses voor de leugen dat men om 19.27 aan de deur is geweest en compensatie voor de uren dat ik onterecht heb moeten vrij nemen van mijn werk.

R. Daniels
    het feit dat Dynalogic niet reageert is consistent met hun gedrag tot nu toe: liegen over het feit dat ze aan de deur zijn geweest en dat ik niet thuis geweest zou zijn!
    ik hoop dat ieder bedrijf en iedere persoon die dit leest zal beslissen om geen zaken (meer) te doen met Dynalogic. ik in ieder geval niet en ik zal voortaan bij bestellingen bij bol.com vragen door welk bedrijf de bestelling zal worden bezorgd. als dat Dynalogic is zal ik afzien van de bestelling.
    Dynalogic
    Geachte Heer R. Daniels,

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad!

Ik heb opgemerkt dat de koerier van de levering op maandag 15 juli niet bij uw afleveradres aanwezig is geweest. Wij hebben hiervan een melding gemaakt en de desbetreffende koerier zal hierop worden aangesproken met mogelijke sancties. De koeriersafdeling zal uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, onze excuses hiervoor! Helaas kan ik de ontstane situatie niet ongedaan maken.

Dynalogic wecare-team.

R. Daniels
ik heb wel voor niets 2½ uur vrij van mijn werk genomen en ik begrijp dus dat Dynalogic niets doet ter compensatie. ik hoop dat iedereen die dit leest dezelfde beslissing neemt als ik: geen zaken meer mee doen!

Ook een klacht indienen over Dynalogic?