Klacht Dynalogic: de slechtste service ever

t louwman

wasmachine met wasdroger besteld bij Mediamarkt. Via de mail komt het verzoek om aan te geven wanneer wij de apparatuur geleverd willen hebben. Door ons wordt 12 augustus gekozen. vrijdagmorgen 9-8 om 4.00 krijgen wij op onze vakantieadres een bericht met de mededeling wij komen vandaag leveren. Vreemd, maar ok, snel naar huis gereden. Vlak voordat wij arriveerden weer een sms en mail. levering gaat niet door, aangezien het pakket op verkeerde depot is beland. Of wij een nieuwe afspraak willen maken.17.00 uur staat er bus voor het huis. Dynalogic ! de heren kwamen een vaatwasser brengen! Heb hen uitgelegd dat wij net bericht hebben gehad dat er niet geleverd wordt. en zeker geen vaatwasser. Zaterdag 2de kans. Levering tussen 14.45 en 17.45 uur. Om 16.30 uur wordt via de status gemeld wij komen niet. Te laat om nog te leveren. Graag weer een nieuwe afspraak maken. Maandag 12 augustus laatste kans. Zodra Dynalogic weer in gebreke is, cancellen wij de order en kopen nooit meer producten bij Mediamarkt. Bovenstaande problemen blijken al jaren te spelen, maar oplossen ho maar. Waardeloos dat een Mediamarkt blijft samenwerken met zo'n matig transportbedrijf. Wat een slechte service! Schaam jullie. Beste Dynalogic, verwijzen naar een klachtenformulier is niet nodig! Deze heeft u inmiddels al op de mail. Lever gewoon volgens afspraak!
Update 12 augustus. 00.40 uur een bericht gekregen met de mededeling tussen 11.15 en 14.15 uur komen wij bij u langs. Zal je menen. Om 9.30 uur een mail: helaas is er iets fout gegaan met de planning. wij houden u op de hoogte wanneer er wel geleverd wordt.
Update 9.53 uur via de mail de vraag om een nieuwe afspraak te maken betreffende levering. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Mediamarkt gebeld en de order gecanceld.
Wij zullen in het vervolg eerst kijken welk transporteur levert, voordat er besteld wordt. DYNALOGIC NOOIT MEER!

Zolang het bedrijf op deze wijze geleid wordt hoeft het bedrijf niets voor mij te doen. Zij zullen binnen de organisatie zo snel mogelijk verandering moeten bewerkstelligen. zie anders geen toekomst voor het Belgisch staatsbedrijf.

Dynalogic
    Geachte T. Louwman ,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen hoe u de levering dit moment heeft ervaren. Wij zullen de klacht die u heeft ingediend via onze website zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Uw bestelling is reeds bij ons geannuleerd, onze excuses voor de vertraagde leverpogingen.

Dynalogic WeCare-team

t louwman
de vooraf betaalde bestelling is inmiddels gecanceld. Nu blijkt de wasdroger retour te zijn gezonden naar het depot ván Mediamarkt. Dit bedrag wordt aan ons teruggestort. De wasmachine is niet aan ons geleverd, nog niet getraceerd, staat mogelijk op een depot van Dynalogic, dus de klant kan weer bellen om zijn vooraf betaalde bedrag terug te krijgen. Tot op heden nog geen oplossing vanaf de kant van de leverancier en transporteur.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?