Klacht Dynalogic: Dynalogic is niet logic. Levert niet.

Kavdh

We hebben eerder horren besteld, na 2,5 maand uitblijven van levering door dynalogic heeft de partij waar we de bestelling hebben geplaatst uit wanhoop de bestelling zélf maar geannuleerd. Nu hebben we een pakket besteld en kregen een bevestiging per mail dat deze vandaag geleverd zou worden door dynalogic wat ons al het ergste deed vermoeden en ja hoor: door sorteerproblemen komen ze weer niet op de afgesproken datum.

Compensatie van Dynalogic voor onze verlof-dagen en tijd die we erin hebben moeten steken, een excuus voor het negeren van klachten en het leveren van ons pakket VANDAAG.

Dynalogic
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynalogic WeCare-team.
    Kavdh
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de reactie maar zoals gewend is dit weer mosterd na de maaltijd. 1 bestelling is door de verkoper geannuleerd omdat ze het níet voor elkaar kregen het via jullie te laten bezorgen en 1 kwam gewoon gezellig 2 dagen te laat. Daarbij zijn klachten eerder ook al niet in behandeling genomen, dus bespaar uzelf vooral nu de moeite. In het vervolg proberen we bij bestellingen wel te voorkomen dat het via Dynalogic moet gaan.

groet,
    Kim

Ook een klacht indienen over Dynalogic?