Klacht Dynalogic: Dynalogic is niet logic. Levert niet.

Klachtnummer
# 314211
Gebruiker
Kavdh
Datum
2 reacties

Details

Klacht

We hebben eerder horren besteld, na 2,5 maand uitblijven van levering door dynalogic heeft de partij waar we de bestelling hebben geplaatst uit wanhoop de bestelling zélf maar geannuleerd. Nu hebben we een pakket besteld en kregen een bevestiging per mail dat deze vandaag geleverd zou worden door dynalogic wat ons al het ergste deed vermoeden en ja hoor: door sorteerproblemen komen ze weer niet op de afgesproken datum.

Gewenste oplossing

Compensatie van Dynalogic voor onze verlof-dagen en tijd die we erin hebben moeten steken, een excuus voor het negeren van klachten en het leveren van ons pakket VANDAAG.

2 reacties

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte klant,

    Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case.

    Hopende van u te vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare-team.
  2. Auteur
    Kavdh
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de reactie maar zoals gewend is dit weer mosterd na de maaltijd. 1 bestelling is door de verkoper geannuleerd omdat ze het níet voor elkaar kregen het via jullie te laten bezorgen en 1 kwam gewoon gezellig 2 dagen te laat. Daarbij zijn klachten eerder ook al niet in behandeling genomen, dus bespaar uzelf vooral nu de moeite. In het vervolg proberen we bij bestellingen wel te voorkomen dat het via Dynalogic moet gaan.

    groet,
    Kim

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen