Klacht Dynalogic: Dynalogic maakt zijn klanten voor leugenaar uit.

PM Schippers

Een koelkast besteld via bol.com, die zou vandaag bezorgd worden door Dynalogic dit is niet gebeurd en ze beweren dat we niet thuis waren en dat er een briefje van de bezorger in de bus zou liggen wat niet het geval is. Daardoor moet je weer een dag vrij nemen van je werk en heb je inmiddels heel wat kosten gemaakt met het bellen naar Dynalogic want dat kost maar liefst 0,45 cent per minuut.

Een uitleg waarom ze ons (en volgens internetreviews) vele anderen voor leugenaar uitmaken door te zeggen dat je niet thuis was. Compensatie voor bellen en verlofdagen zou mooi zijn maar waarschijnlijk een ijdele hoop want uit alles blijkt dat dit bedrijf helemaal niks om zijn klanten geeft. En natuurlijk gewoon netjes mijn koelkast plaatsen op een afgesproken tijd.

Dynalogic
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynalogic WeCare-team.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?