Opgelost door Dynalogic: Dynalogic voelt zich niet verantwoordlijk voor kwijtraken van spullen en daarover te communiceren

sad Opgelost
Oortmiekje

Mijn iPhone moest vanwege batterijproblemen gerepareerd worden. Dynalogic was het vervoersbedrijf. Op 15-12 zou mijn telefoon s avonds tussen 19-22 uur teruggebracht worden en leentoestel moest leeg ingeleverd worden. Vanaf half 6 was ik thuis en heb tegen 6 uur de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Rond kwart voor 8 had ik mail (via laptop) met bericht van dynalogic dat ik niet thuis was en er een nieuwe afspraak gepland diende te worden. Kosten 25 euro. Ik was gewoon thuis en er is geen koerier geweest. Toen ik belde om 10 voor 8 bleek de koerier al een uur thuis te zijn. Nieuwe afspraak moeten maken voor zaterdags tussen 8-11. . Zaterdags werd ik rond half 10 gebeld dat ze Mn telefoon toch niet konden brengen want hij was naar een verkeerd distributiecentrum gebracht. Niet kwijt volgens hem, maar er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Na veel pogingen van mij kant kwam na een week de aap uit de mouw, mijn telefoon is kwijt. Het bedrijf communiceert niet! Heb inmiddels 4 klachten ingediend en krijg geen reactie. Nu, 31-12, nog mijn telefoon niet terug.
Wel een mail gehad dat ze een afspraak willen maken om mijn telefoon te bezorgen. Maw de telefoon is gevonden?!
Bedrijf Dynalogic behandelt klanten slecht, raken mijn spullen kwijt, communiceren vervolgens niet en reageren niet op klachten!
Van meerdere kanten inmiddels gehoord dat dit vaker schijnt voor te komen.
Voor mij betekent het nu voor een derde keer een dagdeel zitten wachten, veel frustratie, veel kosten voor het bellen, veel mails en nog maar afwachten in welke staat mijn telefoon terug komt.

Ik verwacht mijn telefoon in goede staat terug, een fatsoenlijk excuus en na deze hele ellende ook een compensatie.

Oortmiekje
    Nog geen reactie op de klachten. Wel telefoon terug, maar nog geen reactie over compensatie.

Oortmiekje
    Wacht nog op antwoord. Via Facebook wel contact gehad, maar nog geen officiële reactie op de klachten en nog geen compensatie
    Geachte mevrouw Van Oort,

Zoals beloofd gaan we u hier vandaag uitsluitsel over geven. Het heeft inderdaad heel lang geduurd en daar kunnen we u niet vaak genoeg onze excuses voor aanbieden. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat het opgelost wordt! Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken!

Team WeCare Dynalogic
    Geachte mevrouw Van Oort,

We hebben eerder vanmiddag contact gehad nadat alles is uitgezocht. Uw toestel is door een sorteerfout bij ons op een verkeerd depot terecht gekomen. Meerdere afdelingen hebben zich hiermee bezig gehouden en het toestel is eindelijk, na een veel te lange tijd, weer terecht gekomen. Uiteraard had dit nooit mogen gebeuren! We hebben ook al aangegeven dat deze klacht naar alle betreffende afdelingen zal worden gestuurd om vooral te leren hoe het niet moet. Graag willen we benadrukken dat dit niet de service is waar we achter staan. Nogmaals onze oprechte excuses! Gelukkig is het dan nu eindelijk opgelost.

Team WeCare Dynalogic

Oortmiekje
Heb een bos bloemen en chocolade gekregen en de belofte dat mijn casus bekend wordt op alle afdelingen om dit te voorkomen in de toekomst.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?