Opgelost door Dynalogic: Dynalogic voelt zich niet verantwoordlijk voor kwijtraken van spullen en daarover te communiceren
Details
De klacht
Mijn iPhone moest vanwege batterijproblemen gerepareerd worden. Dynalogic was het vervoersbedrijf. Op 15-12 zou mijn telefoon s avonds tussen 19-22 uur teruggebracht worden en leentoestel moest leeg ingeleverd worden. Vanaf half 6 was ik thuis en heb tegen 6 uur de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Rond kwart voor 8 had ik mail (via laptop) met bericht van dynalogic dat ik niet thuis was en er een nieuwe afspraak gepland diende te worden. Kosten 25 euro. Ik was gewoon thuis en er is geen koerier geweest. Toen ik belde om 10 voor 8 bleek de koerier al een uur thuis te zijn. Nieuwe afspraak moeten maken voor zaterdags tussen 8-11. . Zaterdags werd ik rond half 10 gebeld dat ze Mn telefoon toch niet konden brengen want hij was naar een verkeerd distributiecentrum gebracht. Niet kwijt volgens hem, maar er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Na veel pogingen van mij kant kwam na een week de aap uit de mouw, mijn telefoon is kwijt. Het bedrijf communiceert niet! Heb inmiddels 4 klachten ingediend en krijg geen reactie. Nu, 31-12, nog mijn telefoon niet terug.Wel een mail gehad dat ze een afspraak willen maken om mijn telefoon te bezorgen. Maw de telefoon is gevonden?!
Bedrijf Dynalogic behandelt klanten slecht, raken mijn spullen kwijt, communiceren vervolgens niet en reageren niet op klachten!
Van meerdere kanten inmiddels gehoord dat dit vaker schijnt voor te komen.
Voor mij betekent het nu voor een derde keer een dagdeel zitten wachten, veel frustratie, veel kosten voor het bellen, veel mails en nog maar afwachten in welke staat mijn telefoon terug komt.
De oplossing
Ik verwacht mijn telefoon in goede staat terug, een fatsoenlijk excuus en na deze hele ellende ook een compensatie.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.