Klacht Dynalogic: Dynalogic weet niet wat service is.

Dynalogic/Fix-hopeloos

Zoek aub geen contact op met Dynalogic/Dynafix. Reparatieservice en klantenservice zijn praktisch onbereikbaar voor vragen. Mocht je je vraag kunnen stellen, is het voor medewerker Laura te lastig om ook maar iets uit te voeren.

Doe jezelf een plezier en mijd deze bedrijven, want het is het niet waard.

Alles wat misging:
Asociale bezorger
Foutieve informatie betreft terugkomst
Foutieve informatie betreft tijdvakken
Klantenservice onbereikbaar, tenzij je 45 cent per minuut betaalt en gerust minstens 5 minuten aan de telefoon wacht.
Klantenservice medewerkers die elkaar tegenspreken mbt wijziging adres
Adreswijziging is niet mogelijk, al toon je aan dat de wijziging binnen de afgesproken afstand is (500meter)
Koeriers die niet aan diensten beginnen, waardoor er vertraging is

Ik wil mijn telefoon zonder schade terug. Voor de rest wil ik niets met Dynalogic/DynaFix te maken hebben

Dynalogic
    Geachte heer Davelaar,

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Ik zal uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, onze excuses hiervoor!

Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Indien u via e-mail wenst te reageren, dan verzoeken wij u het referentienummer #GC-19004420# in het onderwerp van de e-mail te plaatsen en uw e-mail te verzenden naar wecareot@dynalogic.eu.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?