Klacht Dynalogic: geen garantie op 2x iPhone 7 door 1 dag na garantietermijn in te leveren

Juanflor

Na aankoop nieuwe iPhone 11 bij Vodafone op 18 januari 2020 bleek dat ik op 2 defecte iPhones 7 wel 2 jaar garantie en recht op vervangend toestel had. Eerder had Apple mij verteld dat het garantietermijn 1 jaar zou zijn. Ik heb toen meteen de 2 exemplaren iPhones 7 opgehaald en bij de Vodafone winkel ingeleverd. Dit bleek nu 1 dag na afloop garantietermijn (17 januari 2020) te zijn. Nu is er volgens Dynalogic een prijsopgave per mail gestuurd en moet ik volgens hen door die ene dag later inleveren de reparaties betalen. In november 2018 is de zwarte iPhone 7 al een keer na 10 maanden vervangen. Een iPhone moet toch langer dan 2 jaar meegaan?

alsnog onder garantie repareren

Dynalogic
    Geachte heer/mevrouw Bloem,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Helaas zijn wij niet in staat u met uw melding verder te helpen. Wij zijn het transportbedrijf Dynalogic. Voor toestelreparaties en aanhangende zaken omtrent de garantie van uw toestel kunnen wij u niet verder helpen of informeren.

Wij adviseren u om contact op te nemen met uw verzekeraar of het reparatiebedrijf Dynafix voor meer informatie.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic WeCare-Team

Juanflor
Dynalogic is volgens hen een transportbedrijf en niet het reparatiebedrijf van de iPhones.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?