Klacht Dynalogic: Geen levering tv
Details
Klacht
Vorige week zaterdag een tv besteld bij Media Markt. Daarna een mail ontvangen dat ik de eerstvolgende werkdag gebeld zou worden door jullie voor het maken van een installatie-afspraak en daaropvolgend een mail zou ontvangen waarin ik de bezorgdag kon wijzigen. Dit is allemaal niet gebeurd, dus ik zocht afgelopen dinsdag contact via Facebook. Uw medewerker stelde voor dat hij op woensdag geleverd kon worden, alleen moest ik toen ik werken. Ik vroeg of het vandaag kon en ze zei dat kon. Ik zou voor 8 uur 's ochtends een track & trace ontvangen. Dit is niet gebeurd en ik heb zojuist contact met Media Markt opgenomen en zij konden in het systeem zien dat de bezorging gister is geannuleerd. Waarom word ik hier niet van op de hoogte gesteld en waarom is het geannuleerd? De medewerker gaf aan dat ik de tv afgelopen maandag al binnen had moeten en kunnen hebben, omdat hij zondag al naar jullie was gestuurd. Ik eis opheldering over wat hier gebeurt en waarom de bezorging is geannuleerd.Gewenste oplossing
Excuses en mij op de hoogte stellen waarom de bezorging is geannuleerd en ik daarvan niet over ben geïnformeerd. Ik heb €79,- betaald om de tv te laten leveren en hij zou binnen één dag geleverd moeten zijn, dus enige compensatie zou op zijn plaats zijn.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.