Klacht Dynalogic: Geen levering tv

ady1

Vorige week zaterdag een tv besteld bij Media Markt. Daarna een mail ontvangen dat ik de eerstvolgende werkdag gebeld zou worden door jullie voor het maken van een installatie-afspraak en daaropvolgend een mail zou ontvangen waarin ik de bezorgdag kon wijzigen. Dit is allemaal niet gebeurd, dus ik zocht afgelopen dinsdag contact via Facebook. Uw medewerker stelde voor dat hij op woensdag geleverd kon worden, alleen moest ik toen ik werken. Ik vroeg of het vandaag kon en ze zei dat kon. Ik zou voor 8 uur 's ochtends een track & trace ontvangen. Dit is niet gebeurd en ik heb zojuist contact met Media Markt opgenomen en zij konden in het systeem zien dat de bezorging gister is geannuleerd. Waarom word ik hier niet van op de hoogte gesteld en waarom is het geannuleerd? De medewerker gaf aan dat ik de tv afgelopen maandag al binnen had moeten en kunnen hebben, omdat hij zondag al naar jullie was gestuurd. Ik eis opheldering over wat hier gebeurt en waarom de bezorging is geannuleerd.

Excuses en mij op de hoogte stellen waarom de bezorging is geannuleerd en ik daarvan niet over ben geïnformeerd. Ik heb €79,- betaald om de tv te laten leveren en hij zou binnen één dag geleverd moeten zijn, dus enige compensatie zou op zijn plaats zijn.

Dynalogic
    Geachte mevr. Yildiz,

Allereerst onze oprechte excuses. Ik zie inderdaad dat we eerder contact hebben gehad via Facebook. Hierop hadden we geregeld dat de installatie op zaterdag zou plaatsvinden. Dit hadden we kunnen regelen uit coulance, omdat er inderdaad al het een en ander was misgegaan!

Nu heb ik gebeld met mijn collega's, en zij geven aan dat wij (collega's van WeCare team en u dus ook) verkeerd zijn geïnformeerd. Er is op een zaterdag geen mogelijkheid tot een installatie-afspraak. Vandaar dat deze afspraak geannuleerd is. Mijn oprechte excuses hiervoor!

Daarop hebben mijn collega's bericht gekregen van MediaMarkt dat zij de bestelling retour moesten sturen zodat u uw geld terug kon krijgen.

Ik hoop dat ik het zo voor u heb kunnen ophelderen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de verwarring.

Kira
    WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?