Klacht Dynalogic: Geen tv ontvangen, geen coulance

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 263943
Gebruiker
PHP
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn TV precies 2 weken geleden bij Media Markt besteld. Hij zou de volgende dag bezorgd worden.

Dynalogic, die de logistieke deel van de levering op zich neemt, is al drie keer niet komen opdagen terwijl er was aangekondigd dat ik mijn pakket zou ontvangen. Zij verwachten dat je vanaf 08:00 tot 22:00 standby staat op het pakket in ontvangst te nemen, waarna je dan een tijdsvak krijgt waarin dit wordt bezorgd. Dat heb ik alle 3 keren gedaan. Alle drie keer zijn zij zonder tegenbericht niet komen opdagen. Ik heb door deze onproffessionele en nalatige handelingen al twee weken geen tv en heb zomaar vrij genomen (wat mij ook geld heeft gekost).

Ik zou vandaag gebeld worden, ook niet gebeurd. Daar komt ook nog eens bijkijken dat het een 0800 nummer is dus de kosten zijn ook nog eens voor mij!!!
Ik heb in totaal 146minuten gebeld naar deze kinderlijke start-up bedrijf. Laatst heb ik 50minuten in de wacht gestaan en opeens werd de verbinding verbroken. Ik belde terug en er werd aangegeven dat de callcenter is gesloten! Zeeeer schandalig dit. Hoe kan Mediamarkt nog zaken doen met zo'n louche bedrijf.

Ik kreeg van het weekend (zonder aankondiging) opeens een belletje om 22:30 (buiten de bezorgtijd) dat de koerier voor mijn deur staat?!?! Daarna werd dus mijn pakketje meegenomen omdat ik niet thuis was. Toen kreeg ik daarna een bericht dat mijn TV is bezorgd? Hoe kunnen deze fouten gebeuren?

Over mijn TV en de coulance heb ik dus nog steeds niks gehoord!

Kan iemand mij helpen?

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Er heeft nog geen terugkoppeling van de klacht plaatsgevonden. Zij zijn nog steeds niet met een gepaste oplossing gekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte dhr. mevr. Bhageloe,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

    Bedankt voor uw begrip,

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynalogic
  2. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachtedhr. mevr. Bhageloe,

    Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

    Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Team WeCare Dynalogic

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen