Klacht Dynalogic: Geen tv ontvangen, geen coulance

PHP

Ik heb mijn TV precies 2 weken geleden bij Media Markt besteld. Hij zou de volgende dag bezorgd worden.

Dynalogic, die de logistieke deel van de levering op zich neemt, is al drie keer niet komen opdagen terwijl er was aangekondigd dat ik mijn pakket zou ontvangen. Zij verwachten dat je vanaf 08:00 tot 22:00 standby staat op het pakket in ontvangst te nemen, waarna je dan een tijdsvak krijgt waarin dit wordt bezorgd. Dat heb ik alle 3 keren gedaan. Alle drie keer zijn zij zonder tegenbericht niet komen opdagen. Ik heb door deze onproffessionele en nalatige handelingen al twee weken geen tv en heb zomaar vrij genomen (wat mij ook geld heeft gekost).

Ik zou vandaag gebeld worden, ook niet gebeurd. Daar komt ook nog eens bijkijken dat het een 0800 nummer is dus de kosten zijn ook nog eens voor mij!!!
Ik heb in totaal 146minuten gebeld naar deze kinderlijke start-up bedrijf. Laatst heb ik 50minuten in de wacht gestaan en opeens werd de verbinding verbroken. Ik belde terug en er werd aangegeven dat de callcenter is gesloten! Zeeeer schandalig dit. Hoe kan Mediamarkt nog zaken doen met zo'n louche bedrijf.

Ik kreeg van het weekend (zonder aankondiging) opeens een belletje om 22:30 (buiten de bezorgtijd) dat de koerier voor mijn deur staat?!?! Daarna werd dus mijn pakketje meegenomen omdat ik niet thuis was. Toen kreeg ik daarna een bericht dat mijn TV is bezorgd? Hoe kunnen deze fouten gebeuren?

Over mijn TV en de coulance heb ik dus nog steeds niks gehoord!

Kan iemand mij helpen?

Er heeft nog geen terugkoppeling van de klacht plaatsgevonden. Zij zijn nog steeds niet met een gepaste oplossing gekomen.

Dynalogic
    Geachte dhr. mevr. Bhageloe,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic
    Dynalogic
    Geachtedhr. mevr. Bhageloe,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?