Klacht Dynalogic: Goed in vervoeren, slecht in bezorgen

drie_keer_ruk

Ik heb nu 2x keer een bestelling gedaan bij verschillende webshops gedaan welke door Dynalogic afgeleverd zou worden. Tot op de dag van vandaag is dit bedrijf er niet in geslaagd om iets af te leveren bij mij. Ik heb de bestellingen moeten annuleren en bij andere bedrijven moeten bestellen die geen gebruik maken van Dynalogic. Dit gaat altijd goed.

- ze kunnen mijn adres niet vinden. (het is gewoon op de plek waar google maps het aangeeft en mijn huisnummer staat groot op mijn gevel)
- ze komen de bezorgafspraken niet na
- ze reageren niet op mails.
- ze bellen niet.
- dat laatste kan komen omdat mijn telefoonnummer in hun administratie uit 11 cijfers bestaat.
- 1 bezorging hebben ze teruggestuurd omdat ik 2x niet thuis was op niet afgesproken tijdstippen.
- aflevertijden zijn veel te ruim (08.00 tot 20.00)
- ze wijzigen op eigen houtje bezorgtijden.

Dit bedrijf bakt er maar weinig van. Zij is heel goed in zaken vervoeren maar waardeloos in daadwerkelijk bezorgen.

Ik zou graag willen weten welke bedrijven gebruik maken van welke vervoerder voor welk product in welk postcodegebied. Dit zou duidelijker aangegeven moeten worden. Ik kan op die manier inschatten of ik "de gok" aandurf. Ik besef me dat dit niet 1,2,3 realiseerbaar is. Meer op korte termijn zou ik mij als bedrijf/webshop afvragen of je zaken wil doen met een dergelijk logistiek partner.

Dynalogic
    Geachte heer, mevrouw,

Allereerst onze welgemeende excuses voor deze late reactie! Daar wij nu pas gestart zijn met Klachtenkompas waren we niet in staat om eerder op uw klacht te reageren.

Ik hoop uiteraard dat uw klacht inmiddels is opgelost. Graag verneem ik van u of ik u nog ergens mee kan helpen. Uiteraard sta ik voor u klaar!

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare

Ook een klacht indienen over Dynalogic?