Opgelost door Dynalogic: Hele dag tevergeefs gewacht op mijn bestelling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 682691
Gebruiker
Witte-Duif
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via Bol.com bestelling geplaatst voor een koelkast. Deze zou bezorgd worden door Dynalogic. Een vrije dag opgenomen om de bezorging in ontvangst te nemen.
Hele dag tevergeefs gewacht op mijn koelkast. Om 22.00uur bericht dat ze MIJ gemist hebben…. Nee ik heb HUN gemist!!
Na het weekend weer een vrije dag opnemen, en maar hopen dat de bezorging nu wel geleverd word.

Gewenste oplossing

EXCUSES!!!!!!!!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak van Vrijdag. Wij zullen uw klacht doorgeven aan betreffende afdeling. Dit wordt dan nog besproken met betreffende bezorger. Gelukkig is inmiddels uw bestelling wel succesvol geleverd deze ochtend. Wanneer dit niet klopt of u nog andere vragen/opmerkingen heeft horen wij u graag. Nogmaals onze excuses voor het ongemak wat is ontstaan.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Dynalogic WeCare-team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen