Opgelost door Dynalogic: Het niet na komen van uitbetaling schadevergoeding volgens afspraak
Details
Klacht
Bij levering van een wasmachine op 20 mei 2023 door Dynalogic is er schade ontstaan, Er is een technicus geweest in opdracht van de opdrachtgever, en die heeft een installatie fout geconstateerd.Na onderzoek heeft Dynalogic de fout toe gegeven en excuses gemaakt. Ik kreeg jammer genoeg na een paar keer mailen weer een reactie .Er werd gevraagd of ik mijn bankrekeningnummer wilde opsturen zodat ze et desbetreffende bedrag kunnen overmaken,dit heb ik 3 keer doorgegeven. We zijn inmiddels een maand verder en ondanks verschillende mailtjes heb ik niets meer vernomen.Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat ze het bedrag op mijn bankrekening overmaken zodat ik ook mijn vaste lasten kan betalen,- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.