Opgelost door Dynalogic: Het niet na komen van uitbetaling schadevergoeding volgens afspraak

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 684301
Gebruiker
Gebruiker1656775443
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij levering van een wasmachine op 20 mei 2023 door Dynalogic is er schade ontstaan, Er is een technicus geweest in opdracht van de opdrachtgever, en die heeft een installatie fout geconstateerd.Na onderzoek heeft Dynalogic de fout toe gegeven en excuses gemaakt. Ik kreeg jammer genoeg na een paar keer mailen weer een reactie .Er werd gevraagd of ik mijn bankrekeningnummer wilde opsturen zodat ze et desbetreffende bedrag kunnen overmaken,dit heb ik 3 keer doorgegeven. We zijn inmiddels een maand verder en ondanks verschillende mailtjes heb ik niets meer vernomen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat ze het bedrag op mijn bankrekening overmaken zodat ik ook mijn vaste lasten kan betalen,
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Fransman,

    Excuses voor het ongemak.
    Ik zal u bericht doorzenden naar betreffende afdeling zodat dit inderdaad zo snel mogelijk naar u kan worden overgemaakt.
    Nogmaals onze welgemeende excuses.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare-team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen