Klacht Dynalogic: Koerier komt niet

Jeroen

Op 2 maart zou mijn tel. geleverd worden. Hiervoor heb ik een vrije dag op moeten nemen. Ik was de hele dag thuis. Toen zag ik de status had veranderd naar 'geen bewoners aanwezig'. De bel deed het en er is geen kaart achter gelaten. Er is geen koerier langs geweest. Volgens de telefoniste was de koerier inmiddels verder met de route en was de tijd dusdanig verstreken dat hij niet meer terug kon komen. De enige mogelijkheid; een nieuwe afspraak in plannen, te weten 3 maart 2016 tussen 8:00 en 18:00. Dit betekent dus dat ik weer een vrije dag heb moeten opnemen.

Vandaag, 3 maart 2016, precies hetzelfde verhaal. Weer een melding dat de bewoner niet thuis zou zijn. Geen koerier langs geweest! Geen telefoontje, niks. Direct, waar mij dus werd aangegeven dat er geen andere mogelijkheid is dan een nieuwe afspraak in te plannen. Ook het feit dat ik binnen 10 minuten belde veranderde de zaak niet. Een leidinggevende aan de telefoon krijgen om voorgaande te bespreken is ook niet mogelijk.

Vandaag nog levering van telefoon. Schadevergoeding opgenomen vrije dagen. Dynalogics is inmiddels aansprakelijk gesteld.

Dynalogic
    Geachte heer Walraven,

Uiteraard begrijp ik hoe vervelend het is dat uw langer op uw toestel heeft moeten wachten dan verwacht!

Ik heb uw klacht gisteren doorgezet naar de leidinggevenden van de koeriers. Zij hebben beide koeriers gecontroleerd op hun route aan de hand van de GPS-coördinaten. Hieruit is gebleken dat zij op het juiste adres zijn geweest maar spijtig genoeg niemand aanwezig hebben getroffen.

U geeft aan dat u graag een schadevergoeding wenst voor de opgenomen vrije dagen. Wij kunnen u hiervoor geen compensatie bieden. We kunnen afleverafspraken in de gehele Benelux inplannen en tevens kan het toestel ook door iemand anders in ontvangst genomen worden. Het spijt me u hierover niet beter te kunnen berichten!

Verder zie ik dat u uw toestel vandaag in ontvangst heeft kunnen nemen. Ondanks alles wens ik u dan ook veel plezier met het toestel!

Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare

Ook een klacht indienen over Dynalogic?