Klacht Dynalogic: Komen niet opdagen, kost je een vrije dag.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356396
Gebruiker
M. de Haan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dynalogic stuurt bericht, morgen komen we langs.
5:28 > bericht vandaag komen we langs
6:43 > We komen langs, maar wel later
7:03 > we komen niet langs, maak maar een nieuwe afspraak

Zo onbeschoft, wij nemen er een dag voor vrij, wat ze niet willen vergoeden. Telefoonkosten willen ze niet vergoeden. Een reden word niet gegeven, en compensatie ook al helemaal niet.


De oplossing

Compensatie, dit koste mij een vrij dag. Aan een sorry heb ik niets, daar koop ik geen brood voor

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Haan,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, nogmaals onze excuses hiervoor! Uw verzoek tot compensatie voor u vrije dag kan ik helaas niet honoreren. Wat betreft een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten. We hebben meerdere alternatieve contact mogelijkheden. U kunt ons namelijk ook bereiken via Facebook, Twitter, Contact en Klachtenformulier. Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

    Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare-team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. de Haan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing is theoretisch ook een oplossing, maar ook nog steeds geen verklaring waarom ze de eerste keer niet gekomen zijn. Ook de autoreply waarin ze excuses aanbieden is ook een gemakkelijke uitweg, persoonlijk contact zou niet misstaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?