Klacht Dynalogic: Komt afspraken niet na, verstrekt valse informatie

Klachtnummer
# 122509
Gebruiker
Svink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn telefoon zou geleverd worden tussen 8:00 en 12:00. Ik was optijd opgestaan om het toestel te ontvangen. Later kreeg ik een sms met daarin de informatie het het toestel om 11:20 geleverd zou worden. Toen ik van mijn werk boven naar beneden was gekomen tussen 11:10 en 11:15 lag er een oningevuld kaartje op mijn deurmat dat ik een nieuwe afspraak kan maken. Zonder daadwerkelijk te hebben aangebeld of even te hebben aangeklopt. Ik bel meteen op en hang 8 minuten in de wacht. Intussen nog geen 11:25 en de laconieke telefoniste vertelt mij dat de koerier al te ver uit de route is om om te keren (10 minuten!? Dan is die amper het dorp uit!). Ze doet geen enkele moeite en toont geen interesse! Als ik later terug bel omdat ik me besefte dat ik morgen vroeg op vakantie ga zegt haar collega dood leuk, dan maak maar een afspraak voor als je terug bent. Met de boodschap dat ik zonder telefoon niet op vakantie kan ivm mijn werk toont de medewerker geen enkel begrip.

De oplossing

Tegemoetkoming kosten van de vakantie

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor deze late reactie! Daar wij nu pas gestart zijn met Klachtenkompas waren we niet in staat om eerder op uw klacht te reageren.

    Ik hoop uiteraard dat uw klacht inmiddels is opgelost. Graag verneem ik van u of ik u nog ergens mee kan helpen. Uiteraard sta ik voor u klaar!

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen