Klacht Dynalogic: Komt leveringsafspraken niet na.

Klachtnummer
# 263034
Gebruiker
MarcusP
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Verschrikkelijk slechte ervaring. 2 x afspraak van levering niet nagekomen. Nog steeds niet in huis na 2 dagen wachten. Track en trace systeem ziet er fancy uit maar klopt gewoon niet. Klant wordt niet geïnformeerd. Lange wachttijden aan de telefonische hulp lijn. Slechte service aldaar, altijd wijzend naar anderen als oorzaak(overmacht). Slecht getrainde mensen aan de telefoon. Eigenlijk verdient deze ervaring geen enkele ster. Belachelijk!

De oplossing

Financiële compensatie en levering van het product

2 reacties

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte dhr. mevr. Voncken,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

    Bedankt voor uw begrip,

    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynalogic
  2. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Dhr. Voncken,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik zie dat er al flink wat communicatie is geweest intern en tussen de leverancier en ons over deze order. Er is sprake geweest van een miscommunicatie en er is een omruiling ingepland terwijl u het eerste apparaat geweigerd had wegens schade. Deze is inmiddels wel retour gestuurd.
    Inmiddels zijn er foto's doorgestuurd naar onze afdeling Schade en Vermissingen. Zij zullen dit verder met u oppakken. Nogmaals excuses voor al het ongemak en vertraging!

    Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Team WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen