Klacht Dynalogic: Komt leveringsafspraken niet na.

MarcusP

Verschrikkelijk slechte ervaring. 2 x afspraak van levering niet nagekomen. Nog steeds niet in huis na 2 dagen wachten. Track en trace systeem ziet er fancy uit maar klopt gewoon niet. Klant wordt niet geïnformeerd. Lange wachttijden aan de telefonische hulp lijn. Slechte service aldaar, altijd wijzend naar anderen als oorzaak(overmacht). Slecht getrainde mensen aan de telefoon. Eigenlijk verdient deze ervaring geen enkele ster. Belachelijk!

Financiële compensatie en levering van het product

Dynalogic
    Geachte dhr. mevr. Voncken,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic
    Dynalogic
    Geachte Dhr. Voncken,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik zie dat er al flink wat communicatie is geweest intern en tussen de leverancier en ons over deze order. Er is sprake geweest van een miscommunicatie en er is een omruiling ingepland terwijl u het eerste apparaat geweigerd had wegens schade. Deze is inmiddels wel retour gestuurd.
    Inmiddels zijn er foto's doorgestuurd naar onze afdeling Schade en Vermissingen. Zij zullen dit verder met u oppakken. Nogmaals excuses voor al het ongemak en vertraging!

Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?