Klacht Dynalogic: Laminaat beschadigd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 430466
Gebruiker
Yassine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18-11-2019 is ons nieuwe wasmachine geleverd, maar bij het plaatsen is er schade aangericht aan de laminaat. Wij hebben dit direct gemeld bij Dynalogic. Er is eerst gevraagd om foto’s op te sturen, deze hebben wij aangeleverd. Daarna is wederom gevraagd om foto’s aan te leveren van de omgeving. Na het aanleveren van deze foto’s is het stil gebleven. Er wordt ook niet gereageerd op e-mails die wij sturen. We zijn nu ruim 4 maanden verder en nog geen enkel contact vanuit Dynalogic.

Referentienummer #SV-190022183#

De oplossing

Schade herstellen

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Ouchra, onze oprechte excuses voor het uitblijven van een reactie na het aanleveren van de foto's. Inmiddels heeft onze desbetreffende afdeling contact met u opgenomen en u een vergoeding van de schade aangeboden. We hopen u in de toekomst een betere service te bieden. Heeft u nog verdere vragen of opmerkingen? We horen het graag! Hartelijke groeten, het team van Dynalogic.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yassine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een kleine vergoeding wat niet volstaat tegenover de schade.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?