Klacht Dynalogic: Meerdere malen gewacht, product nog steeds niet geleverd

SRos88

Via bol.com een wasmachine besteld. Zou afgelopen zaterdag bezorgd worden door Dynalogic. Vanaf 7:30 uur gewacht, vervolgens een sms ontvangen dat hij die dag niet wordt bezorgd. Blijkbaar problemen bij de aanvoer bij Dynalogic. Contact opgenomen met de klantenservice, die verwijzen, na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, door naar bol.com. Contact met de klantenservice van bol.com levert ook niets op.

Product kan vervolgens alleen geleverd worden op werkdagen tussen 8:00 – 22:00 uur. Afspraak gemaakt voor vandaag (dinsdag). Wasmachine zou tussen 17:00 – 19:00 uur worden geleverd. Hiervoor speciaal eerder naar huis gegaan. Om 19:00 uur nog steeds geen bezorger met wasmachine. Na het checken van de trackandtrace blijkt dat de bezorger heeft doorgegeven dat hij is langs geweest, maar dat er niemand thuis was. Dit is gewoon niet waar, aangezien wij met zijn tweeën thuis zitten te wachten. Opnieuw klantenservice gebeld, opnieuw bijna 10 minuten in de wacht gestaan. De dame van de klantenservice kan niets voor ons betekenen, want de chauffeur is al naar huis. Er wordt ons aangeraden een nieuwe bestelling te plaatsen bij bol.com, want onze bestelling wordt geretourneerd. De reden: de bestelling kon tweemaal niet afgeleverd worden, Dynalogic kan verder niets voor ons betekenen.

- Vergoeding van de onkosten door Dynalogic
- Alsnog met spoed (we zitten al twee weken zonder wasmachine) bezorging van de bestelde wasmachine op een vooraf overeengekomen tijd
- Dynalogic regelt het zelf met bol.com, het plaatsen van een nieuwe order hoort niet nodig te zijn.

Kortom, Dynalogic lost het probleem op in plaats van het bij de consument neer te leggen en erkent dat zij fout zitten.

Dynalogic
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynalogic WeCare-team.

SRos88

Ook een klacht indienen over Dynalogic?