Klacht Dynalogic: Mijn telefoon ontvreemd door koerier van Dynalogics

sad Niet opgelost
Ontwerper

Vandaag heeft de koerier van dynalogics 2 nieuwe abonnementen gebracht. Hij vond dat dat niet aan de deur afgehandeld kon woren en verzocht binnen te komen, waarna hij zijn koffer met scanapparatuur op tafel zetten en aan de slag ging. Toen hij klaar was ondekte hij opeens dat mijn paspoort en pinpas nog in zijn scanner die in zijn koffer lag, zaten.Hij rommelde een tijd in het koffer, koffer open, koffer weer dicht, chaotisch tafereel, maar mijn paspoort en pinpas lagen gewoon voor me op tafel. Vreemd. Nadat hij zonder ons aan te kijken, of hand te geven, weg was, bleek na een half uur mijn telefoon onvindbaar. Getraceerd via een app en de telefoon werd getraceerd bij de oprit van de snelweg naar Utrecht, de koerier moest naar Woerden. Dynalogics heeft met de koerier gebeld en deze zegt de telefoon niet te hebben. Ik heb heel correct uitgelegd dat ik vooral niemand verdenk, maar dat het in de choas misschien mis is gegaan en hij per ongeluk de telefoon heeft meegnomen.
Dynalogics legt de schuld bij Vodafone, want Vadofone stelt dat er gepind en gescand moet worden. Volgens mij kan dat aan de deur, ik werd overrompeld door de snelheid dat hij in huis de afhandeling wilde doen.
Niemand lijkt verantwoordelijk.
Het toestel is is oud een Galaxy Note2, waar niemand op zit te wachten. Wellicht kan de info interessant zijn voor de koerier die mijn paspoort en pinpas gescand heeft en via mijn mail, achter belangrijke info komt. Ik heb ondertussen zoveel mogelijk geblokkeerd, helaas niet gelijk

Mijn telefoon teruggeven ivm de hoeveelheid foto's en voor mijn ontwerpen essentiele info die erop staat.

Dynalogic
    Geachte mevrouw Zautsen,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uw klacht is ook al intern opgepakt en bekeken. De leidinggevende van de koerier heeft dit ook al uitvoerig met de koerier besproken maar deze gaf inderdaad aan dat hij geen toestel heeft. Uiteraard hebben we hier een aantekening van gemaakt maar helaas kunnen we niet meer doen dan dit. Ik adviseer u aangifte te doen. Ik begrijp dat het een heel vervelende situatie is geweest, nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wat betreft de afhandeling van de contracten dient dit inderdaad binnenshuis te gebeuren daar er nog allemaal handelingen uitgevoerd moeten worden voordat het contract in kan gaan. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u hier een vervelend gevoel aan overhoudt! Dit is ook al opgepakt door de leidinggevende en de koerier heeft hier inmiddels al een berisping voor ontvangen.

Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Ontwerper
Beste Esmee, Dank voor uw welgemeende excuses. Ik heb een aantal vragen: 1. U stelt duidelijk dat de afhandeling binnenshuis moet gebeuren. Volgens de provider is dit absoluut onjuist. De provider stelt dat een koerier niet verplicht wordt binnenshuis de afhandeling van de simkaart te doen. Kunt u aangeven waarom Dynalogic niet het beleid van de provider/de opdrachtgever aanhoudt? 2. Ik ben niet van mijn werkplek geweest en er is niemand in huis geweest in de tussen tijd dat de koerier binnen is geweest en de tijd dat ik mijn mobiel miste. Toch blijkt de mobiel zich 5 kiolometer verderop te bevinden. Mijn mobiel is niet gekoppeld aan een drone en/of heeft geen pootjes. Heeft u hiervoor een verklaring? Ik hoop spoedig weer van u te horen.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?