Klacht Dynalogic: Mijn vaatwasser is zonder toestemming meegenomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 421773
Gebruiker
Rik1990
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via mediamarkt een vaatwasser gekocht. Deze zou geinstalleerd worden door Dynalogic. Duidelijk aangegeven dat het oude exemplaar moest blijven staan. Deze is toch meegenomen. Hierna telefonisch contact gehad, toen werd me verteld dat hij al op het ''depot'' lag. En dat er geen enkele mogelijkheid bestaat om hem nog terug te brengen.

De oplossing

fatsoenlijk te woord gestaan worden.
Het liefste mijn vaatwasser terug, en anders financieel gecompenseerd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Joosen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben uw vraag in goede orde ontvangen. Helaas zijn wij niet in staat aan uw gewenste oplossing te voldoen. Onze koeriers deponeren oude milieuretouren en apparaten aan het eind van de route direct in een container waarna zij worden vernietigt.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rik1990
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom een belachelijke ''oplossing''. Als uw personeel gewoon doet wat er gevraagd word, namelijk mijn vaatwasser laten staan. Was er niks aan de hand geweest. Nu word er even 170 euro door mijn neus geboord omdat uw personeel niet kundig genoeg is. Ik heb inmiddels ook al een klacht bij de mediamarkt liggen. Nogmaals of mijn vaatwasser terug, ofwel finaciele compensatie. Ronduit belachelijk hoe Dynalogic met klachten om gaat. Er kan nog geen excuses vanaf, er word alleen verteld wat er niet mogelijk is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?