Klacht Dynalogic: na 8 dagen en 4 afgesproken bezorgmomenten, nog steeds geen levering

08 feb 10:20 4 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
08 feb 02:16 4 Order gesorteerd
04 feb 14:52 4 Transport gepland op maandag 08 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
04 feb 14:52 3 Transportafspraak geannuleerd, reden: Transportafspraak geannuleerd
04 feb 14:05 3 Transport gepland op vrijdag 05 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00
04 feb. 08:24 2 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
04 feb 07:09 2Order gesorteerd
02 feb 23:11 2 Transport gepland op donderdag 04 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
02 feb 21:33 2 Transport geregistreerd, afspraak dient nog gemaakt te worden
01 feb 20:39 - Order geregistreerd

levering !

Dynalogic
    Geachte heer Boelen,

Als eerste onze welgemeende excuses voor al het ongemak!

Ik zie in ons systeem dat er inderdaad een en ander is misgelopen met betrekking tot het leveren van uw bestelling. We zijn op dit moment ontzettend hard aan het werk om de klantenbelevenis te optimaliseren zodat dit soort gevallen in de toekomst niet meer voor zullen komen. Ik begrijp uiteraard dat dit de vervelende situatie niet voor u wegneemt.

Gelukkig zie ik dat uw bestelling dinsdag 9 februari bij u is afgeleverd. Ik hoop dat we u in de toekomst wellicht mogen bewijzen dat het ook in 1 keer goed kan gaan.

Met vriendelijke groeten,
    Sharon WeCare
    yoyozo
    Berouw komt na de zonde !
    Hoe simpel is het om bij haperen van het systeem even een appje te sturen, zodat mensen niet voor Piet Snot zitten te wachtten?
    (lees: 5 x voor niks vroeg uit bed na een avond dienst)
    De avond ervoor een indicatie van de aflevertijd te verstrekken voor de ochtend of de middag ? .(Geen enkele keer was "mijn" chauffeur voor 9 uur op pad, soms zelfs pas na 11uur)
    Ik kan voorlopig even geen Dynalogic meer zien !

yoyozo

Ook een klacht indienen over Dynalogic?