Klacht Dynalogic: na 8 dagen en 4 afgesproken bezorgmomenten, nog steeds geen levering
Details
De klacht
08 feb 10:20 4 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout08 feb 02:16 4 Order gesorteerd
04 feb 14:52 4 Transport gepland op maandag 08 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
04 feb 14:52 3 Transportafspraak geannuleerd, reden: Transportafspraak geannuleerd
04 feb 14:05 3 Transport gepland op vrijdag 05 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00
04 feb. 08:24 2 Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
04 feb 07:09 2Order gesorteerd
02 feb 23:11 2 Transport gepland op donderdag 04 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
02 feb 21:33 2 Transport geregistreerd, afspraak dient nog gemaakt te worden
02 feb 21:33 1 Opdracht niet uitgevoerd, overmacht
02 feb 11:20 1 Vertrek van depot
02 feb 08:52 1 Order gesorteerd
02 feb 04:21 - Goederen ontvangen op depot
01 feb 20:39 1
Transport gepland op dinsdag 02 februari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
01 feb 20:39 - Order geregistreerd
De oplossing
levering !Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.