Klacht Dynalogic: Na ruim een week nog altijd bestelling niet binnen....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 167709
Gebruiker
elianmars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dinsdag 3 mei een Miele wasdroger besteld bij Wehkamp. Deze zou vrijdag 6 mei worden afgeleverd. Mijn vrouw heeft daarvoor vrij genomen van haar werk. Een paar uur voor dat het afgeleverd zou worden, kregen we een e-mail met de mededeling dat de levering niet door kon gaan wegens een sorteerfout. Apparaat zou op een verkeerde locatie staan.
Als het apparaat op de juiste locatie zou staan, zouden we bericht krijgen wanneer het afgeleverd kan worden.
Dinsdag 10 mei maar eens een mail gestuurd met de vraag of er al iets bekend is. Dynalogic kon er nog niks over zeggen.
Mail gestuurd naar Wehkamp. Zij zouden er achteraan gaan.
Het is nu donderdag 12 mei en nog altijd geen enkel zicht op eventuele levering van het apparaat.
Dit is toch te zot voor woorden? Ik zie heel veel klachten over Dynalogic, waarbij het woord 'sorteerfout' heel vaak langs komt. Onbegrijpelijk dat bedrijven als Wehkamp en Coolblue met dit bedrijf in zee zijn gegaan.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk levering van de wasdroger.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynalogic is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    elianmars
    Datum
    Tot mijn grote verbazing zag ik gisteren, op mijn Wehkamp account dat ik 13 mei het artikel geretourneerd zou hebben.
    Ik weet nergens van en heb er geen enkel bericht over gekregen, niet van Dynalogic en niet van Wehkamp. Erg vreemd.
    Ik heb de wasdroger maar weer opnieuw besteld, maar zie de bui alweer hangen....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elianmars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen