Dynalogic is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Dynalogic: Na ruim een week nog altijd bestelling niet binnen....
Details
Klacht
Dinsdag 3 mei een Miele wasdroger besteld bij Wehkamp. Deze zou vrijdag 6 mei worden afgeleverd. Mijn vrouw heeft daarvoor vrij genomen van haar werk. Een paar uur voor dat het afgeleverd zou worden, kregen we een e-mail met de mededeling dat de levering niet door kon gaan wegens een sorteerfout. Apparaat zou op een verkeerde locatie staan.Als het apparaat op de juiste locatie zou staan, zouden we bericht krijgen wanneer het afgeleverd kan worden.
Dinsdag 10 mei maar eens een mail gestuurd met de vraag of er al iets bekend is. Dynalogic kon er nog niks over zeggen.
Mail gestuurd naar Wehkamp. Zij zouden er achteraan gaan.
Het is nu donderdag 12 mei en nog altijd geen enkel zicht op eventuele levering van het apparaat.
Dit is toch te zot voor woorden? Ik zie heel veel klachten over Dynalogic, waarbij het woord 'sorteerfout' heel vaak langs komt. Onbegrijpelijk dat bedrijven als Wehkamp en Coolblue met dit bedrijf in zee zijn gegaan.
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk levering van de wasdroger.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.