Details
De klacht
Dat me wasmachine en droger niet geïnstalleerd is door het bezorgbedrijf Dynalogic
De oplossing
Dat het bezorgbedrijf Dynalogic hun werk beter moet doen
2 reacties
-
- Auteur
- Dynalogic
- Datum
-
Geachte klant,
Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track & trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case.
Hopende van u te vernemen.
Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team.
-
- Auteur
- Dynalogic
- Datum
-
Geachte klant,
Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.
Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team.
Ook een klacht indienen over Dynalogic?