Klacht Dynalogic: Niet installeren van de wasmachine en droger

Klachtnummer
# 340847
Gebruiker
Bdemeulder21
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dat me wasmachine en droger niet geïnstalleerd is door het bezorgbedrijf Dynalogic

De oplossing

Dat het bezorgbedrijf Dynalogic hun werk beter moet doen

2 reacties

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Geachte klant,

    Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track & trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case.

    Hopende van u te vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare-team.
  2. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

    Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynalogic WeCare-team.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen