Klacht Dynalogic: Niet kunnen verzenden van een pakket

Klachtnummer
# 273962
Gebruiker
Okz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet nakomen van afspraken zijn een stelletje 'professionele' amateurs. Weigeren enige vorm van medewerking waardoor ik nu al meer dan een week op een retourzending wacht. Doodleuk te horen gekregen vandaag dat 'het niet het probleem van Dynalogic was' terwijl Dyna dit probleem had kunnen oplossen door 1 belletje te plegen naar DHL...

De oplossing

Geen vertrouwen meer. Meer ter kennisgeving. Doe nooit zaken met deze amateurs

1 reactie

  1. Auteur
    Dynalogic
    Datum
    Beste heer Okx,

    Om u beter van dienst te kunnen zijn ontvangen we graag iets meer informatie. Op dit moment is er enkel een misgelopen afspraak te zien op 25-09-2017.

    In afwachting van uw reactie.

    Team WeCare Dynalogic

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen