Klacht Dynalogic: Niet leveren op afgesproken moment en daarbij liegen dat ik niet thuis was.

Duncan

"Welgemeende excuses" worden door mij helaas niet serieus genomen. Ik heb herhaalde malen contact gezocht en mijn beklag gedaan, maar er is gewoon niet fatsoenlijk gereageerd. Ze hebben mijn case ABSOLUUT NIET zorgvuldig onderzocht, want ze kunnen aan de track en trace gegevens van de koerier zien dat hij of zij NIET bij mijn huis is geweest. Heel simpel: wij wonen aan een doodlopende weg waarvandaan wij een oprijlaan hebben van ruim 100 meter en een parkeerplaats. Vanuit mijn huis heb ik vrij zicht op de weg, de oprijlaan en mijn parkeerplaats. NOCH op de weg, NOCH op mijn oprijlaan en al helemaal NIET op mijn parkeerplaats is de koerier geweest. Dus nogmaals, dat hij of zij ons niet heeft thuis getroffen, is een grove LEUGEN.

Vervolgens heeft Dynalogics nog eens TWEE keer verzuimd het pakketje af te leveren. Eerst zou het woensdag geleverd worden en vervolgens donderdag. Beide keren is dit door hun fouten niet gelukt. Uiteindelijk heb ik vrijdag het pakket pas geleverd gekregen.

Wat mij enorm steekt is de leugen van de eerste koerier. Dat ze "het doorzetten naar de afdeling zodat dit niet meer zal voorkomen" is kletskoek, daar geloof ik niks van. Er zijn genoeg recensies op internet te vinden met exact dezelfde klachten en mijn slechte recensie in deze zaak staat daar tussen! Daarnaast steekt het mij ook dat Dynalogics, ondanks mijn herhaalde dringende verzoeken, niet het lef heeft om mij persoonlijk te woord te staan en excuses te maken. Ze doen dit weer af met een mailtje. Teleurstellend en onprofessioneel.

Ik heb mijn beklag ook bij Coolblue gedaan, die hebben wél op een veel nettere manier gereageerd op dit falen van Dynalogics, waar zij overigens niks aan kunnen doen, behalve de contracten met die organisatie opzeggen.

Maar hun "klantenservice", het management, hun slogan "we care"... Laat me niet lachen. Coolblue, "wij doen alles voor een glimlach", neem dan zo snel mogelijk afscheid van deze waardeloze en onbeschofte bezorgdienst!

Compensatie voor de extra vrije dag die ik heb moeten nemen.

Dynalogic
    Geachte heer/mevrouw den Boer,

Wat vervelend om te vernemen dat u het niet eens bent met de reactie van onze WeCare afdeling. Mijn collega's hebben uw case nauwkeurig behandelt en tegen de betreffende koeriers een melding gemaakt. Zij zijn op hun acties aangesproken. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, onze excuses hiervoor.

Helaas kunnen wij uw gewenste oplossing niet aanbieden. Wij kunnen uw verzoek tot compensatie niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic WeCare-team

Duncan
Ze bieden helemaal niks alleen ongemeende excuses. Het is een verschrikkelijk slechte bezorgdienst met liegende bezorgers en waardeloze service.

Ook een klacht indienen over Dynalogic?