Klacht Dynalogic: niet nakomen van de afspraken en verkeerde dingen neer zetten (overmacht,niet thuis)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 151962
Gebruiker
chris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in de eerste 2 mail krijg je te lezen overmacht
bel je erheen ja de fout ligt niet bij ons maar bij de afzender
die gaf aan 1 persoon aflevering maar is 2 persoons aflevering
zeg je oke maar lijkt mij sterkt dat de tweede keer ook daar ligt lijkt mij bij jullie
krijg je te horen doe er alles aan u hebt het morgen in huis
u raad het al volgende dag weer niks
weer gebeld krijg weer een vrouwtje aan de lijn noem haar naam niet
die zegt meneer morgen hebt u het in huis ik bel u 09.00uur op om u op de hoogte te houden maar al wat belt de betreffende vrouwtje niet
dus mijn advies is bij deze laat niks via dynalogic bezorgen komen afspraken niet na mijn ervaring

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dynalogic is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dynalogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen